Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 17, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Monika Bronowska prezesem Grupy Netsprint

Monika Bronowska (fot. materiały prasowe)

Od listopada br. Monika Bronowska będzie prezesem Grupy Netsprint. Zastąpi Artura Banacha, który obejmie stanowisko chief strategy officera.

Monika Bronowska będzie odpowiadać za integrację oferty wszystkich spółek z grupy (w jej skład wchodzą Netsprint, LeadR, Email Network, Adrino, WhitePress), obejmującej pełny zakres działań digital marketingu, a także wzrost sprzedaży w Europie i kontakty ze strategicznymi klientami. Dotychczas Bronowska była chief operating officerem w Publicis Media w Polsce. Poprzednio przez pięć lat była CEO ZenithOptimedia Group (obecnie Zenith). Wcześniej była wicedyrektorem departamentu komunikacji w Polkomtelu.

Artur Banach jako chief strategy officer skoncentruje się na rozwoju produktów i wdrażaniu nowych technologii.

"Dołączenie Moniki Bronowskiej do naszego zespołu umożliwi realizację długofalowych celów biznesowych Grupy Netsprint. Jestem przekonany, że jej kompetencje merytoryczne, zdolność budowania sprawnych, szybko rosnących organizacji oraz zrozumienie rynku agencyjnego pozwolą nam wznieść Grupę Netsprint na kolejny poziom rozwoju firmy" - komentuje Artur Banach.


(IKO, 17.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 17, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Zenith: rośnie znaczenie urządzeń mobilnych

(fot. pixabay.com)

Według raportu Mobile Advertising Forecasts 2017 opublikowanego przez dom mediowy Zenith (zawiera dane z 52 rynków, w tym z Polski) w 2018 roku odsetek posiadaczy smartfonów na świecie wyniesie 66 proc. (w 2016 roku było to 58 proc.).

Według prognozy Zenith w 2017 roku reklama mobile będzie stanowiła 53 proc. globalnych wydatków na reklamę w internecie (w Polsce jest to obecnie 27 proc.). W 2018 roku wskaźnik ten wzrośnie do 59 proc., a w 2019 roku do 62 proc. W 2019 roku wartość wydatków na reklamę na urządzeniach mobilnych wyniesie 156 mld dol. i będzie stanowiła 26 proc. sumy globalnych wydatków na reklamę.

Z raportu wynika również, że w Polsce smartfon ma już 62 proc. społeczeństwa. Na świecie krajem z najwyższą liczbą użytkowników smartfonów są Chiny (w 2018 roku będzie z nich korzystało już 1,3 mld Chińczyków).

Zdecydowanie mniej osób korzysta z tabletów. Odsetek posiadaczy tych urządzeń na dwunastu rynkach przekracza 50 proc., a na siedmiu jest niższy niż 10 proc. Najwyższy wskaźnik odnotowuje Holandia (74 proc.). Według szacunków globalnie odsetek posiadaczy tabletów wyniesie w 2017 roku 18,7 proc. Polska plasuje się powyżej tej średniej z wynikiem 28 proc.

W 2018 roku czas poświęcony na korzystanie z internetu za pośrednictwem urządzeń mobilnych będzie stanowił 73 proc. czasu spędzanego online (wobec 70 proc. w 2017 roku). Krajem, w którym użytkownicy internetu najczęściej korzystają z urządzeń mobilnych, jest Hiszpania (już 81 proc. czasu konsumpcji internetu pochodzi z urządzeń mobilnych). W Polsce jest to 32 proc.


(IKO, 17.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo