Dział: INTERNET

Dodano: Październik 17, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

NaTemat.pl testuje nową stronę główną

NaTemat.pl - różne wersje strony głównej (screen ze strony NaTemat.pl)

Serwis NaTemat.pl zmienia wygląd strony głównej. Testy potrwają do końca października br.

Serwis testuje ułożenie strony głównej, w którym zdjęcia się nie stykają, co daje większą przejrzystość. Nie ma także haseł, np. Sondaż, Raport, Dzieje się, które wcześniej znajdowały się na pomarańczowym tle. – Zakładamy, że test nowego układu strony głównej potrwa do końca października. Nie wykluczamy, że będziemy chcieli sprawdzić też inne formaty. Jeśli chodzi o efekty w statystykach, na głębszą analizę przyjdzie czas pod koniec miesiąca, bo jest tutaj wiele zmiennych wpływających na ostateczny wynik – mówi Michał Gąsior, szef strony głównej NaTemat.pl. - Zestawiamy te zmiany z danymi i monitorujemy, jak reagują czytelnicy. I to przynosi efekty. Pierwsze 15 dni października to najlepszy wynik NaTemat od marca tego roku - dodaje Gąsior.

Michał Mańkowski, dyrektor ds. core businessu w Grupie NaTemat oraz redaktor naczelny serwisu NaTemat.pl, dodaje, że zmiany są efektem badań fokusowych wśród użytkowników. - Przeprowadzamy serię mniej lub bardziej widocznych zmian, których cel jest zawsze ten sam: zwiększenie komfortu korzystania z naszych stron, a co za tym idzie, zwiększenie liczby czytelników – mówi Michał Mańkowski.

Pod koniec września br. redaktor naczelną NaTemat.pl przestała być Agata Komosa. Nowym naczelnym został Michał Mańkowski.


(JOK, 17.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: INTERNET

Dodano: Październik 17, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Facebook zamierza konkurować z LinkedIn

(fot. pixabay.com)

Facebook pracuje nad funkcjonalnością pozwalającą użytkownikom na publikację życiorysów zawodowych - donosi serwis The Next Web.

Według serwisu nowa funkcja ma prezentować wszystkie istotne z zawodowego punktu widzenia informacje. Chodzi m.in. o wykształcenie, przebieg kariery, dane kontaktowe oraz fotografię. Usługa jest obecnie testowana na niewielkiej grupie użytkowników. Nie wiadomo, kiedy zostanie szerzej udostępniona.

Dzięki nowej funkcji Facebook wchodzi na rynek serwisów specjalizujących się w kontaktach zawodowo-biznesowych, którego liderem jest LinkedIn.

(LL, 17.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo