NaTemat.pl testuje nową stronę główną
NaTemat.pl - różne wersje strony głównej (screen ze strony NaTemat.pl)
Serwis NaTemat.pl zmienia wygląd strony głównej. Testy potrwają do końca października br.
Serwis testuje ułożenie strony głównej, w którym zdjęcia się nie stykają, co daje większą przejrzystość. Nie ma także haseł, np. Sondaż, Raport, Dzieje się, które wcześniej znajdowały się na pomarańczowym tle. – Zakładamy, że test nowego układu strony głównej potrwa do końca października. Nie wykluczamy, że będziemy chcieli sprawdzić też inne formaty. Jeśli chodzi o efekty w statystykach, na głębszą analizę przyjdzie czas pod koniec miesiąca, bo jest tutaj wiele zmiennych wpływających na ostateczny wynik – mówi Michał Gąsior, szef strony głównej NaTemat.pl. - Zestawiamy te zmiany z danymi i monitorujemy, jak reagują czytelnicy. I to przynosi efekty. Pierwsze 15 dni października to najlepszy wynik NaTemat od marca tego roku - dodaje Gąsior.
Michał Mańkowski, dyrektor ds. core businessu w Grupie NaTemat oraz redaktor naczelny serwisu NaTemat.pl, dodaje, że zmiany są efektem badań fokusowych wśród użytkowników. - Przeprowadzamy serię mniej lub bardziej widocznych zmian, których cel jest zawsze ten sam: zwiększenie komfortu korzystania z naszych stron, a co za tym idzie, zwiększenie liczby czytelników – mówi Michał Mańkowski.
Pod koniec września br. redaktor naczelną NaTemat.pl przestała być Agata Komosa. Nowym naczelnym został Michał Mańkowski.
(JOK, 17.10.2017)