Temat: badania rynku i opinii

Dział: RAPORTY

Dodano: Październik 16, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Top Marka 2017 - zapraszamy na konferencję

Magazyn "Press" i PRESS-SERVICE Monitoring Mediów zapraszają na konferencję "Top Marka" oraz debatę "Dekada zmian w kształtowaniu wizerunku marek" - 27 października, godz. 10.00, Warszawa, hotel Hilton.

W X edycji badania popularności i oceny marek w prasie i internecie przyznane zostaną wyróżnienia w 11 kategoriach: Motoryzacja, Telewizja, Radio, Energetyka, Banki, Telekomunikacja, Ubezpieczenia, Sieci handlowe, Paliwa, Artykuły spożywcze i Farmacja.

Z okazji jubileuszowej edycji badania uhonorowane zostaną także brandy, które pochwalić się mogą najlepszymi wynikami w całym dziesięcioleciu. Dodatkowo wyróżnienie otrzymają marki, które przez dziesięć lat uzyskały najlepszy wynik pod względem wydźwięku wzmiankujących o nich informacji w prasie.

Więcej na stronie: topmarka.press.pl

(16.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: reklama

Dział: RAPORTY

Dodano: Sierpień 31, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Rekordowe przychody klubów Ekstraklasy z praw mediowych, najwięcej zarabia Legia Warszawa

(fot. macblack / pixabay.com)

Przychody klubów Ekstraklasy w sezonie 2016/2017 wyniosły 706,6 mln zł i były o 38 proc. wyższe w porównaniu z sezonem 2015/2016 - wynika z raportu "Ekstraklasa piłkarskiego biznesu”" przygotowanego przez firmę doradczą EY i Ekstraklasę SA.

Wzrost przychodów 16 najlepszych polskich klubów, to przede wszystkim efekt większych wpływów ze sprzedaży zawodników po udanym dla polskich piłkarzy turnieju Euro 2016 i z praw mediowych (260 mln zł, wzrost o 89 proc.), głównie za sprawą występów Legii Warszawa w rozgrywkach Ligi Mistrzów.

Rekordowy był również ekwiwalent reklamowy wygenerowany przez polskie kluby piłkarskie dla ich sponsorów. Wartość telewizyjna klubów Ekstraklasy w sezonie 2016/2017 wyniosła 473 mln zł (wzrost o 21 proc.). Najlepszy wynik dla swojego sponsora koszulkowego uzyskał Lech Poznań – ponad 15 mln zł.

Klubem o największym potencjale medialno-marketingowym pozostaje Legia Warszawa. W minionym sezonie same tylko przychody z praw mediowych z rozgrywek UEFA przyniosły jej 117,3 mln zł (42 proc. przychodów klubu). Mistrzowie Polski spośród klubów Ekstraklasy mieli najwyższą frekwencję na stadionie, najwyższą oglądalność meczów w telewizji oraz najwięcej sprzedanych koszulek.

(GK, 31.08.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo