Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 16, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Blik i youtuber Robert Nawrowski zachęcają do transakcji bezgotówkowych

Kampania "Warto Bezgotówkowo" prowadzona jest w mediach społecznościowych (fot. materiały prasowe)

Polski Standard Płatności, operator systemu Blik, przyłączył się do kampanii społecznej „Warto Bezgotówkowo”, zainicjowanej przez Koalicję na rzecz Obrotu Bezgotówkowego i Mikropłatności.

W rozpoczynającym się 16 października tak zwanym bezgotówkowym tygodniu, Polski Standard Płatności wraz z youtuberem Robertem Nawrowskim (64 tys. subskrypcji) zachęca do korzystania z płatności bezgotówkowych. Działania promocyjne prowadzone są w mediach społecznościowych.

Kampanię koordynuje Warszawski Instytut Bankowości, a prowadzona jest pod patronatem Ministerstwa Finansów i Ministerstwa Rozwoju.

(IKO, 16.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.