Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 15, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Bricomarche loterię konsumencką wspiera kampanią reklamową

"Mania Paragonów" - to hasło ogólnopolskiej loterii prowadzonej przez sieć supermarketów Bricomarche (Grupa Muszkieterów).

Okres przyjmowania zgłoszeń do loterii rozpoczął się 11 października br. i potrwa do 5 stycznia 2018 roku. Nagrodami są m.in. roboty Bosch, iPhone 6, iPad, odkurzacze itp. Za organizację i obsługę loterii, zaprojektowanie strony Loteria.bricomarche.pl, przygotowanie aplikacji do rejestrowania paragonów i kreacji materiałów POS odpowiedzialna jest agencja Unique One. Loterię wspiera ogólnopolska kampania online, materiały POS w sklepach, reklama w radiowęźle sieci i w stacjach lokalnych. Za planowanie i zakup kampanii internetowej (display, mailing) odpowiada agencja Tradedoubler.


(AMS, 15.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 17, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Monika Bronowska prezesem Grupy Netsprint

Monika Bronowska (fot. materiały prasowe)

Od listopada br. Monika Bronowska będzie prezesem Grupy Netsprint. Zastąpi Artura Banacha, który obejmie stanowisko chief strategy officera.

Monika Bronowska będzie odpowiadać za integrację oferty wszystkich spółek z grupy (w jej skład wchodzą Netsprint, LeadR, Email Network, Adrino, WhitePress), obejmującej pełny zakres działań digital marketingu, a także wzrost sprzedaży w Europie i kontakty ze strategicznymi klientami. Dotychczas Bronowska była chief operating officerem w Publicis Media w Polsce. Poprzednio przez pięć lat była CEO ZenithOptimedia Group (obecnie Zenith). Wcześniej była wicedyrektorem departamentu komunikacji w Polkomtelu.

Artur Banach jako chief strategy officer skoncentruje się na rozwoju produktów i wdrażaniu nowych technologii.

"Dołączenie Moniki Bronowskiej do naszego zespołu umożliwi realizację długofalowych celów biznesowych Grupy Netsprint. Jestem przekonany, że jej kompetencje merytoryczne, zdolność budowania sprawnych, szybko rosnących organizacji oraz zrozumienie rynku agencyjnego pozwolą nam wznieść Grupę Netsprint na kolejny poziom rozwoju firmy" - komentuje Artur Banach.


(IKO, 17.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo