Temat: internet

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 15, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Serię "National Geographic Explorer" reklamuje spot o polskim odkrywcy

(fot. screen z kanału Papaya Films/YouTube)

National Geographic cykl filmów "National Geographic Explorer" reklamuje serią spotów. Papaya Films odpowiada za wyprodukowanie jednego z nich.

Film wyprodukowany przez Papaya Films prezentuje sylwetkę odkrywcy, nurka i ratownika TOPR Krzysztofa Starnawskiego. Zdjęcia zrealizowane zostały w Tatrzańskim Parku Narodowym. Za reżyserię odpowiada Weronika Ławniczak, a autorem zdjęć jest Jakub Kossak.

Film jest częścią globalnej kampanii National Geographic, która realizowana ma być w internecie i telewizji.


(AMS, 15.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 15, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Bricomarche loterię konsumencką wspiera kampanią reklamową

"Mania Paragonów" - to hasło ogólnopolskiej loterii prowadzonej przez sieć supermarketów Bricomarche (Grupa Muszkieterów).

Okres przyjmowania zgłoszeń do loterii rozpoczął się 11 października br. i potrwa do 5 stycznia 2018 roku. Nagrodami są m.in. roboty Bosch, iPhone 6, iPad, odkurzacze itp. Za organizację i obsługę loterii, zaprojektowanie strony Loteria.bricomarche.pl, przygotowanie aplikacji do rejestrowania paragonów i kreacji materiałów POS odpowiedzialna jest agencja Unique One. Loterię wspiera ogólnopolska kampania online, materiały POS w sklepach, reklama w radiowęźle sieci i w stacjach lokalnych. Za planowanie i zakup kampanii internetowej (display, mailing) odpowiada agencja Tradedoubler.


(AMS, 15.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo