Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Październik 14, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W przyszłym roku ma zadebiutować magazyn "L'Officiel Hommes Polska"

(fot. Facebook)

W marcu 2018 roku ukaże się pierwszy numer magazynu o modzie dla mężczyzn "L'Officiel Hommes Polska". Wydawcą tego półrocznika będzie Kustra Group, w portfolio którego znajdują się "L'Officiel Polska" i "Monitor Magazine". Magazyn będzie wydawany na licencji francuskiego wydawnictwa Editions Jalou.

"L'Officiel Hommes Polska" ma mieć nakład 30 tys. egz. Redaktorem naczelnym i wydawcą będzie Sebastian Kustra. Oprócz materiałów związanych z modą oraz stylem życia w magazynie będą publikowane wywiady z ludźmi świata kultury i sztuki. Magazyn ma mieć minimum 200 stron i kosztować 19 zł. Będzie sprzedawany w salonach prasowych i jako e-wydanie. 

Polska wersja "L'Officiel Hommes Polska" będzie 16. edycją tego tytułu na świecie.


(JOK, 14.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Październik 15, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wydawnictwo Bauer opatentowało znak towarowy "Well"

(fot. okładka pierwszego wydania "Well")

"Normalnie wyjątkowy magazyn Well" - tak brzmi pełna nazwa znaku towarowego, który we wrześniu br. zgłosiło do Urzędu Patentowego Rzeczypospolitej Polskiej Wydawnictwo Bauer.

Wydawca potwierdza, że obecnie analizuje potencjał "Well" i rozważa jego wprowadzenie na rynek w 2018 roku. Nie zdradza jednak, czy pismo ma szansę być cykliczne.

Pierwszy numer "Well" przygotowany przez redakcję miesięcznika "Twój Styl" ukazał się 5 lipca br. w nakładzie 120 tys. egz. (w cenie 7,99 zł). Pismo miało winietę z napisem "Twój Styl poleca". W sprzedaży było do końca września br.

Press

(JOK, 15.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo