Temat: reklama

Dział: PERSONALIA

Dodano: Październik 14, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Rita Ora promuje wódkę Absolut

(fot. screen z kanału Absolut/YouTube)

Popularna brytyjska piosenkarka Rita Ora została twarzą promocyjnego projektu alkoholowej marki Absolut.

Inicjatywa nosi nazwę The Open Mic Project. W jej ramach Ora stworzy piosenkę opartą na historiach udostępnionych przez fanów artystki. Utwór ma mieć premierę podczas gali rozdania nagród Grammy w styczniu przyszłego roku. Projekt jest częścią globalnej kampanii reklamowej marki Absolut, prowadzonej pod hasłem "Create A Better Tomorrow, Tonight". Za jej realizację odpowiada sieć i360.


(LL, 14.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY

Temat: reklama

Dział: PERSONALIA

Dodano: Październik 27, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Do zespołu Saatchi & Saatchi IS dołączy Marcin Stalij

Saatchi & Saatchi IS wzmacnia dział e-commerce i digital transformation (fot. materiały prasowe)

W listopadzie do zespołu Saatchi & Saatchi IS dołączy Marcin Stalij.

Stalij obejmie stanowisko digital transformation & e-commerce directora, na którym zastąpi Tomasza Waligórę (odszedł z agencji w sierpniu br.). Jego obowiązki obejmować będą zarządzanie zespołami analityków i konsultantów e-commerce oraz digital transformation, a także tworzenie rozwiązań i koordynację projektów na styku kompetencji z innymi podmiotami w obrębie Grupy Publicis, m.in. Zenith, Perfirmix, Starcom, Sapient Razorfish, MSL i Arc.

Marcin Stalij  ostatnio pracował dla L'Oréal na stanowisku senior digital manager CPD. Pracował zarówno po stronie agencji (K2, Ogilvy, Leo Burnett), jak i klientów (L'Oréal, 3M). Jest współautorem strategii rozwoju marek: Samsung, Philip Moris, Viscoplast, Post-it, Futuro, oraz brandów z portfolio L'Oréal - L'Oréal Paris, Maybelline, Garnier, Mixxa, Essie i NYX.


(AMS, 27.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo