Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 13, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dariusz Basiński i Jacek Borusiński szukają skarbów w kampanii Biedronki

(fot. Screen z Youtube)

Dariusz Basiński i Jacek Borusiński, aktorzy znani z grupy Mumio, wystąpili w najnowszej kampanii sieci sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska).

Jeronimo Martins Polska rozpoczęło internetową kampanię, która wspiera akcję "Biedronka smakuje domem", promującą polskie produkty i tradycje kulinarne. Na Facebooku i YouTube publikowane są filmy reklamowe. 

Za kreację kampanii odpowiada agencja reklamowa Huta 19 im. Joachima Fersengelda, a za produkcję dom produkcyjny Vitelloni. Reżyserią zajął się Dariusz Rzontkowski.

(IKO, 13.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: internet

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 15, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Serię "National Geographic Explorer" reklamuje spot o polskim odkrywcy

(fot. screen z kanału Papaya Films/YouTube)

National Geographic cykl filmów "National Geographic Explorer" reklamuje serią spotów. Papaya Films odpowiada za wyprodukowanie jednego z nich.

Film wyprodukowany przez Papaya Films prezentuje sylwetkę odkrywcy, nurka i ratownika TOPR Krzysztofa Starnawskiego. Zdjęcia zrealizowane zostały w Tatrzańskim Parku Narodowym. Za reżyserię odpowiada Weronika Ławniczak, a autorem zdjęć jest Jakub Kossak.

Film jest częścią globalnej kampanii National Geographic, która realizowana ma być w internecie i telewizji.


(AMS, 15.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY