Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 13, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W TVP znów sylwester z Zakopanego

(fot. pixabay.com)

Telewizja Polska i miasto Zakopane wspólnie zorganizują sylwestra 2017. Koncert będzie transmitować TVP 2. 12 października br. podpisana została umowa w tej sprawie.   

Umowę podpisali prezes TVP Jacek Kurski i burmistrz Zakopanego Leszek Dorula. Telewizja Polska już po raz drugi zorganizuje imprezę sylwestrową w tym mieście. "Podobnie jak w ubiegłym roku na Równi Krupowej wystąpią największe gwiazdy polskiej i światowej muzyki rozrywkowej" - podaje w komunikacie Centrum Informacji TVP. Na razie nie wiadomo, kogo zaproszono do udziału w koncercie. 

Na początku października TVP zaprzeczyła, że podawała jakiekolwiek informacje na temat artystów, którzy mają wziąć udział w sylwestrze. Pojawiły się wówczas doniesienia medialne, że w koncercie wystąpi Krzysztof Krawczyk w repertuarze disco polo.

Według Nielsen Audience Measurement transmisja koncertu z Zakopanego 31 grudnia 2016 przyciągnęła do Dwójki średnio 3,54 mln widzów (w godz 19.56-1.59). Trochę mniejszą widownię miała impreza Polsatu w Katowicach – na głównej antenie oglądało ją 3,04 mln osób, a łącznie z widownią w Polsacie 2 (150 tys.) i Polsat News (121 tys.) było to 3,31 mln osób (w godz 19.57-1.37). 1,49 mln widzów miała transmisja imprezy noworocznej zorganizowanej przez TVN przed Pałacem Kultury i Nauki w Warszawie (w godz. 19.45-0.52).


(Mackuch, 13.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 16, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Blik i youtuber Robert Nawrowski zachęcają do transakcji bezgotówkowych

Kampania "Warto Bezgotówkowo" prowadzona jest w mediach społecznościowych (fot. materiały prasowe)

Polski Standard Płatności, operator systemu Blik, przyłączył się do kampanii społecznej „Warto Bezgotówkowo”, zainicjowanej przez Koalicję na rzecz Obrotu Bezgotówkowego i Mikropłatności.

W rozpoczynającym się 16 października tak zwanym bezgotówkowym tygodniu, Polski Standard Płatności wraz z youtuberem Robertem Nawrowskim (64 tys. subskrypcji) zachęca do korzystania z płatności bezgotówkowych. Działania promocyjne prowadzone są w mediach społecznościowych.

Kampanię koordynuje Warszawski Instytut Bankowości, a prowadzona jest pod patronatem Ministerstwa Finansów i Ministerstwa Rozwoju.

(IKO, 16.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY