"Świat seriali" i "TV 14" poprawiły sprzedaż w lipcu
Wśród tygodników i dwutygodników należących do segmentu tv guide'ów najwyższą średnią sprzedaż w lipcu br. miał "Tele Tydzień" – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Tygodnik "Tele Tydzień" zanotował sprzedaż 660 053 egz., czyli o 3,42 proc. większą w stosunku do lipca 2016 roku. Drugi był tygodnik "To & Owo" – 271 300 egz. (spadek o 6,54 proc.), trzeci "Magazyn Telewizyjny Kurier TV" – 125 009 egz. (spadek o 15,06 proc.).
Wśród dwutygodników liderem był "Tele Świat", którego sprzedaż wynosiła w lipcu br. 288 004 egz. (spadek o 3,96 proc.). Na drugim miejscu był "TV 14" – 175 188 egz. (wzrost o 1,99 proc.), a na trzecim "Świat Seriali" – 94 558 egz. (wzrost 8,44 proc.). Wszystkie wymienione tytuły należą do Wydawnictwa Bauer.
(JOK, 13.10.2017)