Temat: marketing

Dział: PERSONALIA

Dodano: Październik 12, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Adamkiewicz i byli liderzy S&S stworzyli grupę marketingowo-technologiczną

Zespół liderów Brand New Galaxy (fot. Marek Straszewski)

Olga Adamkiewicz i dotychczasowi liderzy Saatchi & Saatchi IS uruchomili grupę marketingowo-technologiczną - Brand New Galaxy (BNG).

Nowy podmiot ma być niezależną platformą integrującą tzw. smart business solutions w obszarze marketingu i technologii. Udziałowcem BNG został Magnus Wiberg - szwedzki inwestor powiązany z funduszem eEquity, który prywatnie dofinansował spółkę.

Na prezes Grupy wybrano główną pomysłodawczynię Olgę Adamkiewicz, byłą dyrektor marketingu w Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja, wcześniej przez 9 lat związaną z Procter & Gamble.

Łącznie w ramach Brand New Galaxy pracuje ponad 70 osób, a do końca roku dołączy do nich kolejnych 40 specjalistów i ekspertów. Wszyscy zatrudnieni są w czterech podmiotach. To: Pathfinder 23 - start-up aktywujący marki w obszarze e-commerce; Spacecamp - agencja digitalowa o profilu kreatywno-technologicznym; Life on Mars - agencja through the line, budująca komunikację marek w ekosystemie digital i poza nim; Synthrone - platforma do automatyzacji wdrożeń oraz analityki obecności marek w e-commerce.

Obecnie Grupa rozmawia z kolejnymi podmiotami, z których dwa mają do BNG dołączyć jeszcze w tym roku.

Brand New Galaxy chce być przystanią dla pomysłów, które odnajdują się w środowisku startupowym, choć często swoją skalą mogą konkurować z niejedną sieciową agencją. Dodatkowo ma mieć cechy inkubatora - oferując zainteresowanym podmiotom współdzielenie usług i narzędzi poszczególnych spółek, zapewniając przestrzeń biurową, opiekę HR, finansową czy prawną. Taka struktura ma m.in. pozwolić Grupie na platformowe podejście do prowadzonych projektów i dowolną konfigurację narzędzi marketingowych. Ma to być odpowiedź na zróżnicowane potrzeby klientów.

- Najbardziej jestem dumna z faktu, że wizją stworzenia tego typu ekosystemu udało mi się zarazić wielu utalentowanych ludzi. Jednocześnie zapraszam wszystkich, którzy chcieliby się przekonać, że nie trzeba wyjeżdżać do Kalifornii, aby pracować w stylu i dynamice charakterystycznym dla Doliny Krzemowej - mówi Olga Adamkiewicz.
Michał Glapiński, managing partner Pathfinder 23 (poprzednio managing director S&S IS), jednego z pierwszych start-upów w ramach Grupy, dodaje: - Brand New Galaxy jest otwarta na wszelkie unikatowe rozwiązania, które mają moc konwertowania tradycyjnego świata marketingu w energię typową dla inkubatorów nowych technologii. To jest styl, którego brakowało mi nie tylko na polskim rynku, ale ogólnie – na salonach agencyjnych. Cieszę się, że Olga to dostrzegła i finalnie zintegrowała nasze indywidualne plany wokół wspólnej idei – dodaje.

Poza Olgą Adamkiewicz i Michałem Glapińskim grupę tworzą także: w ramach Pathfinder 23 - Szymon Domżał (EVP/managing partner – poprzednio EVP S&S IS), Julia Dziurbiejko (managing director – poprzednio client service director S&S IS), Tomasz Waligóra (chief strategy officer – poprzednio global eCommerce evangelist S&S IS), Marek Różycki (client service director – poprzednio business director S&S IS); Marek Składzień (head of design – poprzednio eCommerce art director S&S IS), w ramach Synthrone - Sławomir Kroczak (chief technology officer – poprzednio head of R&D S&S IS), Jarosław Przybyszewski (chief operations officer – poprzednio business director S&S IS), Krzysztof Waligórski (business director – poprzednio digital director S&S IS); w ramach Spacecamp - Marek Palak (managing partner – poprzednio chief operations officer S&S IS), Tomasz Morkowski (creative director – poprzednio head of creative execution team S&S IS), Jakub Duks (senior art director – poprzednio senior art director S&S IS); w ramach Life on Mars - Błażej Soniewicki (CEO – poprzednio managing director Arc Central Europe).

(AMS, 12.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY

Temat: reklama

Dział: PERSONALIA

Dodano: Październik 14, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Beata Golubińska dołącza do zespołu Media Impact Polska

Beata Golubińska do Media Impact Polska przechodzi z Publicis Media (fot. materiały prasowe)

Beata Golubińska, chief capability officer w Publicis Media, od listopada będzie wiceprezesem ds. operacyjnych Media Impact Polska, biura reklamy Ringier Axel Springer Polska i Grupy Onet RAS-Polska. Wcześniej to stanowisko zajmował Rafał Karski, który z końcem lipca zakończył pracę w firmie.

Beata Golubińska będzie odpowiadać za nadzór i realizację strategii Media Impact Polska oraz za koordynację działań w kluczowych obszarach firmy. Golubińska jest związana z rynkiem mediów od ponad 20 lat. Zajmowała kierownicze stanowiska m.in. w Coca-Cola Poland Services i Starcomie. W 2007 roku w Starcomie została wiceprezesem ds. mediów, a w 2013 dyrektorem operacyjnym. W 2016 roku rozpoczęła pracę w Publicis Media jako chief capability officer.


(KOZ, 14.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo