Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 12, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Krzysztof Marciniak poprowadzi "Ligę+ Extra" w Canal+

Krzysztof Marciniak zastąpi duet Tomasz Smokowski i Andrzej Twarowski (screen z YouTube)

22 października br. Canal+ pokaże "Ligę+ Extra" w nowej formule. Gospodarzem programu będzie Krzysztof Marciniak. Widzowie nie zobaczą już pary Tomasz Smokowski i Andrzej Twarowski. 

Dziennikarze odejdą oficjalnie ze stacji 30 listopada br. Dyrekcja Canal+ zdecydowała jednak, że już najbliższe, specjalne wydanie "Ligi+ Extra" ze stadionu Legii Warszawa poprowadzą Krzysztof Marciniak i Rafał Dębiński. Kolejne zmiany wprowadzone zostaną 22 października br. Od tego dnia "Liga+ Extra" zmieni formułę. Gospodarzem programu będzie tylko Krzysztof Marciniak, a jego współtwórcami między innymi Daria Kabała-Malarz, Żelisław Żyżyński, Cezary Olbrycht, Filip Surma, Rafał Dębiński i Tomasz Lipiński.

"»Liga+ Extra« to najpopularniejszy program poświęcony Lotto Ekstraklasie, ma swoją markę i wiernych widzów. Wprowadzając zmiany chcemy połączyć to, co jest istotą tego programu, a więc bramki, emocje, kontrowersje, gości z nowymi elementami, które sprawią, że program będzie jeszcze ciekawszy" - pisze w komunikacie prasowym Michał Jarocki, dyrektor NC+ Sport.

Krzysztof Marciniak nie chciał zdradzić, jakie zmiany wprowadzone zostaną do programu. - To dla mnie ogromne wyzwanie. Mam w głowie mnóstwo pomysłów. Szczegóły wyjaśnię w ciągu kilku najbliższych dni - mówi Marciniak. Tomasz Smokowski i Andrzej Twarowski odmówili nam skomentowania informacji na temat zmian w programie.


(Mackuch, 12.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 12, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

UOKiK sprawdza stopień koncentracji na rynku reklamy telewizyjnej

(fot. pixabay.com)

Po drukarniach, prasie i kolporterach przyszedł czas na rynek reklamy telewizyjnej. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów chce sprawdzić, czy któraś ze spółek nie nadużywa pozycji dominującej, oraz jaki jest stopień koncentracji i struktura tego rynku.

UOKiK poinformował, że prowadzi już sześć analiz rynku dotyczących mediów. Urząd sprawdza relacje między wydawcami prasy a kolporterami, prowadzi także analizę stopnia koncentracji drukarni prasowych. Najnowsze badanie dotyczy rynku reklamowego. "Z sygnałów, które otrzymujemy, wynika, że w niektórych segmentach tej branży może występować koncentracja, co może prowadzić do zakłóceń konkurencji. W pierwszej kolejności sprawdzimy rynek reklamy telewizyjnej" - informuje prezes UOKiK Marek Niechciał. Urząd wysyła właśnie wytypowanym przedsiębiorcom ankiety ze szczegółowymi pytaniami.

- Po tym etapie firmy otrzymają szczegółowe kwestionariusze. Wyznaczymy też konkretny termin na odesłanie odpowiedzi - dowiedzieliśmy się w biurze prasowym UOKiK. Przypomnijmy: pod koniec września br. 31 wydawców zostało wezwanych przez urząd do wypełnienia kwestionariusza dotyczącego rynku drukarni prasowych. Na dostarczenie odpowiedzi mieli zaledwie siedem dni.

Tymczasem rynek reklamy telewizyjnej, na którym za sprzedaż reklam w zewnętrznych kanałach odpowiadają głównie biura reklamy TVN i Polsatu, nie wymaga regulacji - uważają nadawcy, którzy wzięli udział w panelu o polskim rynku telewizyjnym na 44. Międzynarodowej Konferencji i Wystawie Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej w Poznaniu. Uczestnicy dyskusji stwierdzili, że regulowanie rynku reklamy telewizyjnej nie ma sensu, ponieważ nikt nie ma na nim pozycji monopolistycznej.

W lutym br. wiceminister kultury Jarosław Sellin informował, że UOKiK ma pomóc w repolonizacji mediów i będzie miał większe kompetencje w zakresie kontroli koncentracji właścicielskiej w mediach.

(Mackuch, 12.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo