Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 11, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Piotr „Kędzior” Kędzierski ambasadorem marki Jameson Irish Whiskey

MullenLowe Warsaw przygotowała kampanię digital dla Jameson Irish Whiskey (Wyborowa SA). Ambasadorem marki został dziennikarz Rock Radia Piotr „Kędzior” Kędzierski.

W kampanii wykorzystano motto rodziny Jamesonów – "Sine Metu" (bez obaw). Wizerunek Piotra „Kędziora” Kędzierskiego został wykorzystany w spocie reklamowym, który trafił już do mediów społecznościowych (m.in. na profil Jameson Irish Whiskey na Facebooku).
Wsparcie PR kampanii zapewnia agencja MSL Group.

(AMS, 11.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 13, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dariusz Basiński i Jacek Borusiński szukają skarbów w kampanii Biedronki

(fot. Screen z Youtube)

Dariusz Basiński i Jacek Borusiński, aktorzy znani z grupy Mumio, wystąpili w najnowszej kampanii sieci sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska).

Jeronimo Martins Polska rozpoczęło internetową kampanię, która wspiera akcję "Biedronka smakuje domem", promującą polskie produkty i tradycje kulinarne. Na Facebooku i YouTube publikowane są filmy reklamowe. 

Za kreację kampanii odpowiada agencja reklamowa Huta 19 im. Joachima Fersengelda, a za produkcję dom produkcyjny Vitelloni. Reżyserią zajął się Dariusz Rzontkowski.

(IKO, 13.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo