Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter

Dział: PRASA

Dodano: Październik 09, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ryszard Petru wycofał pozew przeciwko Fratrii

Pełnomocnik lidera Nowoczesnej Ryszarda Petru wycofał pozew przeciwko wydawcy tygodnika "Sieci Prawdy" (Fratria). Chodziło o sugestie, że Petru podróżował z posłanką Joanną Schmidt za publiczne pieniądze.

W piątek 6 października br. przed Sądem Okręgowym w Warszawie miał rozpocząć się proces cywilny Ryszarda Petru z wydawcą tygodnika "Sieci Prawdy". Pozew został jednak wycofany. Pełnomocnik lidera Nowoczesnej mecenas Maciej Ślusarek tłumaczył po zamknięciu rozprawy, że zawarty w tygodniku zarzut, iż doszło do wykorzystania środków publicznych na cele prywatne był nieprawdziwy, ale "dziennikarz w trakcie swej pracy zadał jednak szczegółowe pytania w tej sprawie, które nie spotkały się ze szczegółową odpowiedzią klubu poselskiego".

Petru domagał się przeprosin i wpłaty 50 tys. zł na konto Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

Polityk w związku z podobnymi publikacjami pozwał także "Super Express" (Grupa ZPR Media), proces ma się rozpocząć w połowie listopada br.

(PAP, JOK, 09.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY

Dział: PRASA

Dodano: Październik 09, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kolporter: w wakacje najpopularniejsze tytuły kobiece i krzyżówki

Podczas tegorocznych wakacji najlepiej sprzedawała się prasa dla kobiet i krzyżówki – wynika z analiz przeprowadzonych przez sieć dystrybucyjną Kolporter.

Spółka przeanalizowała zarówno sprzedaż tytułów, jak i liczbę wakacyjnych nowości w poszczególnych kategoriach. W lipcu i sierpniu br. na rynek trafiło najwięcej nowych kolekcji (20), czasopism edukacyjnych (18), czasopism dla kobiet (16), kolekcji naklejek (14) i czasopism dla dzieci (13). – Najchętniej kupowanymi wydawnictwami podczas tegorocznych wakacji były czasopisma dla pań, ale tuż za nimi uplasowały się krzyżówki. Okazuje się, że nie brakuje miłośników jolek, swatek, ukośników, panoramicznych i szarad. Co ciekawe, z analiz prowadzonych w sieci naszych saloników prasowych, wynika, że po krzyżówki chętnie sięgają nie tylko najstarsi klienci, ale także coraz większa grupa młodszych. Wygląda na to, że ten rodzaj rozrywki umysłowej przeżywa swój renesans – mówi, cytowany w komunikacie prasowym Dariusz Materek, rzecznik Kolportera.

W ocenie przedstawicieli Kolportera tegoroczny okres wakacyjny był satysfakcjonujący – zarówno pod względem nowości wydawniczych (na rynek trafiło ich w sumie 130), jak i sprzedaży prasy.

– Jak co roku w czasie wakacji rośnie liczba punktów sprzedaży prasy. Otwierane są kioski, saloniki i małe sklepy, które działają wyłącznie sezonowo. W tym roku z naszej oferty dystrybucyjnej korzystało ok. 270 tego typu punktów, głównie w pasie nadmorskim. W tym rejonie, ale także innych miejscach typowo wypoczynkowych podczas letniego sezonu urlopowego sprzedaż prasy wzrasta o ok. 100 proc., a w przypadku niektórych punktów sprzedaży nawet o kilkaset procent – mówi Dariusz Materek.

MAK

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo