Dział: INTERNET

Dodano: Październik 08, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wydawnictwo Wspólnota kupiło serwis Tuba Łęcznej

Serwis zostanie przebudowany i wzbogacony o treści tygodnika "Wspólnota Łęczyńska" (screen z serwisu Tuba Łęcznej)

Wydawnictwo Wspólnota Mateusz Orzechowski zostało właścicielem serwisu Tuba Łęcznej (Kamil Kulig Tuba Press).

- Od 2015 roku w Łęcznej wydajemy tygodnik „Wspólnota Łęczyńska”. Portal „Tuba Łęcznej” ma zaś w tym mieście silną pozycję i spore grono stałych reklamodawców – mówi Mateusz Orzechowski, właściciel Wydawnictwa Wspólnota.

Wydawca nadal chce utrzymać dotychczasową nazwę portalu. Zamierza jednak przebudować go i wzbogacić o treści redakcyjne, wykorzystując potencjał tygodnika „Wspólnota Łęczyńska”. Redaktorem naczelnym portalu pozostanie Kamil Kulig, dotychczasowy właściciel serwisu.

Wydawnictwo Wspólnota Mateusz Orzechowski jest wydawcą tygodników lokalnych ukazujących w północno-wschodniej części województwa lubelskiego. Wychodzą pod wspólną marką Wspólnota w: Białej Podlaskiej, Łęcznej, Lubartowie, Łukowie, Międzyrzecu Podlaskim, Opolu Lubelskim, Parczewie, Puławach i Radzyniu Podlaskim. Wydawnictwo jest też właścicielem serwisu internetowego 24wspolnota oraz kupionego dwa tygodnie temu portalu Siedlceonline.pl

(RH, 08.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Październik 08, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tysiąc osób będzie kontrolować reklamy w Facebooku

(fot. geralt / pixabay.com)

Facebook zapowiedział, że uruchomi oddział, który będzie weryfikować przekazy publikowane przez reklamodawców, szczególnie dotyczące polityki, mniejszości narodowych i seksualnych.

Serwis ogłosił, że nowa struktura będzie liczyła około tysiąca pracowników. Ich zadaniem będzie kontrola reklam pod kątem standardów Facebooka. Szczególną uwagę mają zwracać na treści bezpośrednio lub pośrednio skierowane przeciw mniejszościom religijnym, etnicznym i seksualnym oraz ugrupowaniom politycznym.

We wrześniu Facebook przyznał, że w czasie kampanii prezydenckiej w USA opublikował 3 tys. reklam o charakterze politycznym, których zleceniodawcami byli pochodzący z Rosji właściciele ponad 470 nieautentycznych kont łamiących wewnętrzne regulaminy Facebooka.

(LL, 08.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo