Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Październik 08, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Edipresse Polska z nową strukturą sprzedaży w obszarze digital

Michał Otocki wcześniej pracował m.in. dla Grupy Interia i Agory (fot. materiały prasowe)

Edipresse Polska wprowadziło zmiany w zarządzaniu sprzedażą w obszarze digital, tworząc stanowisko dyrektora sprzedaży ds. digital, które od 16 października br. zajmie Michał Otocki.

Michał Otocki dotychczas pełnił funkcję dyrektora pionu sprzedaży bezpośredniej w Grupie Interia. W latach 2007-2011 był związany m.in. z wydawnictwem Agora, gdzie jako regionalny szef sprzedaży odpowiadał za serwisy rekrutacyjne GazetaPraca.pl, a w latach 2000-2004 - za sprzedaż skierowaną do klientów strategicznych "Gazety Wyborczej".

Otocki jako dyrektor sprzedaży ds. digital Edipresse Polska będzie odpowiadał za strategię sprzedaży, zarządzanie zespołem handlowym oraz nadzór nad realizacją zobowiązań handlowych dla klientów w obszarze digital.

W skład nowej struktury sprzedaży digital wchodzi: biuro reklamy lifestyle (oferta pakietowa Polki.pl, Gotujmy.pl, Viva.pl i Party.pl oraz projekty niestandardowe na Wizaz.pl), którego dyrektorem bez zmian jest Agnieszka Kos; zespół sprzedaży w modelu programatycznym, którym kieruje Karolina Wysocka, head of RTB/Programmatic; dział project management wspierający wszystkie biura reklamy, którym zarządza Monika Ceglińska-Maciak.

Poza tym Michałowi Otockiemu podlegać będzie także Anna Mijakowska, która na stanowisku zastępcy dyrektora sprzedaży ds. digital w platformach multimedialnych będzie wspierać sprzedaż produktów digital w ramach oferty crossmediowej Edipresse.

W wydawnictwie utworzono także stanowisko dyrektora ds. strategii oferty reklamowej, które objęła Mariola Zienkiewicz, od kilkunastu lat związana z Edipresse. Zarówno Michał Otocki, jaki i Mariola Zienkiewicz raportować będą bezpośrednio do Macieja Klepackiego, digital COO.

(JOK, 08.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Październik 09, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Na podstawie książki Łazarewicza powstanie nie tylko film, ale też sztuka

„Żeby nie było śladów. Sprawa Grzegorza Przemyka ”

Na początku 2018 roku na deskach Teatru Polonia Krystyny Jandy zostanie wystawiona sztuka oparta na książce "Żeby nie było śladów" Cezarego Łazarewicza. Reportaż o Grzegorzu Przemyku jest też podstawą filmu reżyserowanego przez Jana P. Matuszyńskiego.

Nad sztuką teatralną na podstawie książki Łazarewicza pracuje reżyser Piotr Ratajczak, dyrektor artystyczny Teatru Dramatycznego w Wałbrzychu. Spektakl ma być wystawiany w warszawskim Teatrze Polonia w 2018 roku.

Z kolei w marcu 2018 roku ma być gotowy scenariusz filmu, który na podstawie książki "Żeby nie było śladów" pisze Kaja Krawczyk-Wnuk. Reżyserem będzie Jan P. Matuszyński, twórca "Ostatniej rodziny", reżyser serialu HBO "Wataha".

- A temat mojej książki miał nikogo nie zainteresować - ironizuje Cezary Łazarewicz, który tydzień temu odebrał Nagrodę Literacką Nike. 

"Żeby nie było śladów" Wydawnictwa Czarne to reportaż o jednej z najgłośniejszych zbrodni lat osiemdziesiątych w PRL – pobicia na śmierć przez milicjantów maturzysty Grzegorza Przemyka.

Press

(GK, 09.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY