Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 07, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Katarzyna Bujakiewicz poprowadzi program w Lifetime

Katarzyna Bujakiewicz została również ambasadorką telewizji Lifetime (fot. materiały prasowe)

Aktorka Katarzyna Bujakiewicz poprowadzi w telewizji Lifetime (A+E Networks) nowy program "Wnętrze do poprawki: domy gwiazd".

W programie Bujakiewicz będzie odwiedzać te mieszkania znanych osób, które wymagają poprawek. Data emisji nie jest jeszcze ustalona - prawdopodobnie Lifetime pokaże go zimą. Za produkcję odpowiada dom produkcyjny DeLord. Aktorka od października br. jest ambasadorką stacji Lifetime.

(KOZ, 07.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 09, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Durczokracja" ma mniej widzów niż "Brutalna prawda. Durczok ujawnia"

Program Kamila Durczoka w Polsat News jest w czwartkowe wieczory (screen: www.polsat.pl)

Program Kamila Durczoka "Durczokracja" w Polsat News średnio ma 75 tys. widzów.   

"Durczokracja” jest na antenie od 21 września br., w czwartki o godz. 21. W programie Kamil Durczok rozmawia z politykami o bieżących wydarzeniach. Podczas emisji trzech dotychczasowych odcinków Polsat News w grupie ogólnej miał 0,55 proc. udziału w rynku, a w grupie komercyjnej (widownia 16-49) - 0,32 proc. Najwięcej widzów - 118 tys. - obejrzało pierwszy odcinek.  

Emitowany w Polsat News w poprzednim sezonie (od października 2016 roku) program "Brutalna prawda. Durczok ujawnia" średnio oglądało 274 tys. widzów. Trzy pierwsze odcinki ”Brutalnej prawdy" miały średnio 1,81 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej i 1,1 proc. w grupie komercyjnej. Pierwsze wydanie programu 20 października 2016 oglądało średnio 348,8 tys. widzów. Dane: Nielsen Audience Measurement.


(Mackuch, 09.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo