Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter

Dział: PRASA

Dodano: Październik 06, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Gazeta Pomorska" mimo spadków z najlepszą sprzedażą

Najlepiej sprzedającym się dziennikiem regionalnym w sierpniu br. była "Gazeta Pomorska" (Polska Press Grupa) - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Średnia sprzedaż ogółem "Gazety Pomorskiej" wyniosła w sierpniu br. 30 951 egz., co oznacza spadek o 11,53 proc. w porównaniu z sierpniem ub.r. Na drugim miejscu znalazł się "Dziennik Zachodni" (Polska Press Grupa) - 27 080 egz. (spadek o 12,13 proc.), a na trzecim "Głos Wielkopolski" (Polska Press Grupa) - 22 151 egz. (spadek o 10,13 proc.).


(JOK, 06.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: PRASA

Dodano: Październik 06, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Bez Cenzury" będzie dwutygodnikiem

"Bez Cenzury" wydaje Instytut Zarządzania Informacją (1/4 udziałów) i Centralna Agencja Informacyjna (3/4 udziałów)

12 października br. do salonów prasowych - pierwszy raz jako dwutygodnik - trafi "Bez Cenzury". Tytuł dotychczas był miesięcznikiem.

Press

- W ciągu 1,5 roku obecności na rynku osiągnęliśmy zadowalający wynik, dlatego stajemy się dwutygodnikiem. Nasza sprzedaż waha się na poziomie 40-50 proc. nakładu, teraz ukażemy się w 30 tys. egzemplarzy - mówi Jan Piński, redaktor naczelny "Bez Cenzury".

Do grona autorów dołączył Marcin Hałaś, którego teksty ukazywały się m.in. w "Dzienniku Zachodnim", "Roczniku Lwowskim" i "Gazecie Polskiej". Zespół gazety to głównie współpracownicy. - Uważam, że taki model sprawdza się lepiej niż model sztywnej redakcji - mówi Jan Piński.

"Bez Cenzury" to pismo, w którym publikowane są teksty m.in. poświęcone polityce, gospodarce i społeczeństwu. Tytuł będzie kosztował - jak dotychczas - 4,90 zł, będzie liczył 84 strony.


(JOK, 06.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo