Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  FoodCare przegląda rynek  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  FoodCare przegląda rynek  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  FoodCare przegląda rynek  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 05, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP bada, czy w TVP Info nie robią "Gazecie Polskiej" kryptoreklamy

Biuro audytu Telewizji Polskiej sprawdza, czy w nadzorowanym przez Telewizyjną Agencję Informacyjną TVP Info nie doszło do kryptoreklamy "Gazety Polskiej".

W kierownictwie TVP zainteresowanie wzbudzić miało częste zapowiadanie i cytowanie w programach w TVP Info (też na paskach) wywiadu w najnowszym numerze "Gazety Polskiej" z prezesem Prawa i Sprawiedliwości Jarosławem Kaczyńskim. Klaudiusz Pobudzin, dyrektor TAI, odmówił rozmowy na temat audytu.

- Dzień przed ukazaniem się "Gazety Polskiej" z wywiadem z Jarosławem Kaczyńskim oglądałem półtoragodzinny program w TVP Info, który był jedną wielką promocją tej rozmowy w "Gazecie Polskiej". To było nieprawdopodobne. Nigdy nie widziałem, żeby telewizja promowała tak jakiś tytuł. Gdyby TVP Info choć część tego czasu antenowego poświeciła Onetowi, byłbym szczęśliwy. To gigantyczna oszczędność na promocji – komentuje Bartosz Węglarczyk, dyrektor programowy Onet.pl.

Gdy tydzień wcześniej wywiad z Jarosławem Kaczyńskim opublikował tygodnik "Sieci Prawdy", kanał TVP Info nie poświęcił mu tak dużo czasu.

Tymczasem środowisko "Gazety Polskiej" nie ukrywa zastrzeżeń do TVP pod kierownictwem prezesa Jacka Kurskiego. Z kolei w tygodniku "Sieci Prawdy" i powiązanym z nim serwisie Wpolityce.pl często ukazywały się teksty broniące Kurskiego.


(JOK, MAK, 05.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.