Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 04, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Prezenterzy 4fun.tv będą promować stację w nowej kampanii

(fot. 4fun Media)

Telewizja muzyczna 4fun.tv (4fun Media SA) prowadzi miesięczną kampanię reklamową wspierającą jesienną ramówkę stacji.

Kampania prowadzona jest pod hasłem "Stosunkowo najwięcej muzyki". W spotach występują m.in. prezenterzy 4fun.tv Ilona i Milena Krawczyńskie, znane jako siostry ADiHD. Kampania obejmie sieć kin Helios, nośniki reklamy zewnętrznej należące do Screen Network (spółka 4fun Media), stacje nadawcy i profile społecznościowe 4fun.tv.

(KOZ, 04.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.