Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 04, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Prezenterzy 4fun.tv będą promować stację w nowej kampanii

(fot. 4fun Media)

Telewizja muzyczna 4fun.tv (4fun Media SA) prowadzi miesięczną kampanię reklamową wspierającą jesienną ramówkę stacji.

Kampania prowadzona jest pod hasłem "Stosunkowo najwięcej muzyki". W spotach występują m.in. prezenterzy 4fun.tv Ilona i Milena Krawczyńskie, znane jako siostry ADiHD. Kampania obejmie sieć kin Helios, nośniki reklamy zewnętrznej należące do Screen Network (spółka 4fun Media), stacje nadawcy i profile społecznościowe 4fun.tv.

(KOZ, 04.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: media narodowe

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 04, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nowy serial TVP 2 "Pod wspólnym niebem" przegrywa z konkurencją

"Pod wspólnym niebem" (screen YouTube)

Nowy serial TVP 2 "Pod wspólnym niebem" przegrywa z konkurencją. Średnio ogląda go 625 tysięcy widzów.   

Serial "Pod wspólnym niebem" zadebiutował 15 września br. w TVP 2.  Emitowany jest w piątki od godz. 22.10. W grupie ogólnej TVP 2 w czasie nadawania trzech pierwszych odcinków serialu miał 5,49 proc. udziału w rynku. To najsłabszy wynik w wśród największych telewizji. Liderem oglądalności w grupie ogólnej  jest TVP 1 - 13,19 proc. udziału w rynku. W tym czasie w Jedynce jest pasmo filmowe. Na drugim miejscu jest TVN - 7,23 proc. udziału. W tym paśmie TVN emituje film fabularny. Dalej uplasował się Polsat - 6,88 proc. udziału w rynku. W tym paśmie w Polsacie jest pasmo rozrywkowe lub fabularne. 

W grupie komercyjnej (widzowie w wieku 16-49 lat) TVP 2 przegrywa z konkurencją. Udział w rynku TVP 2 wynosi 5,96 proc. Liderem jest TVN - 10,59 proc., na drugim miejscu jest TVP 1 - 9,80 proc. udziału, a na trzecim Polsat - 8,84 proc.
Najwięcej widzów - 682 tys. - obejrzało odcinek "Pod wspólnym niebem" 22 września br.

Dane: Nielsen Audience Measurement.

(Mackuch, 04.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo