Temat: szkolenia

Dział: PRASA

Dodano: Październik 04, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kongres Badaczy Rynku i Opinii/Consumer Intelligence

(fot. 472301 / pixabay.com)

Już po raz 18. Organizacja Firm Badania Opinii i Rynku oraz Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii zapraszają na Kongres Badaczy Rynku i Opinii/Consumer Intelligence

To największe w Europie Centralnej wydarzenie consumer intelligence, na którym co roku pojawia się ponad 500 osób z blisko 200 firm. Tegoroczny kongres odbędzie się w dniach 19-20 października w Warszawie.

Program Kongresu i zgłoszenia na www.kongresbadaczy.pl.

(CP, 04.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Październik 04, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Październikowe wydania "Elle", "InStyle" i "Glamour" z kuponami rabatowymi

Zniżki oferowane na kuponach sięgają nawet 50 proc. (fot. materiały prasowe)

Wydawnictwo Burda International Polska w ramach akcji Szaleństwo Zakupów dołącza kupony rabatowe do październikowych wydań magazynów "Elle", "InStyle" oraz "Glamour".

Tegoroczna edycja Szaleństwa Zakupów odbędzie się w weekend 7 i 8 października br. Burda udostępnia czytelniczkom kupony rabatowe, platformę zakupową Szalenstwozakupow.pl i dedykowaną aplikację mobilną.

Akcję wspiera ogólnopolska kampania prowadzona w punktach sprzedaży, stacjach radiowych (Radio RMF, Eska), online (Wp.pl, Onet.pl, Elle.pl, Glamour.pl, Gala.pl, Instyle.pl, Kobieta.pl, Claudia.pl, Burda.pl), w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram), mailingi oraz reklamy prasowe w tytułach wydawnictwa.

W wybranych centrach handlowych (CH Forum w Gliwicach, Galeria Kazimierz w Krakowie, Avenida Poznań w Poznaniu oraz Złote Tarasy w Warszawie) powstaną strefy Szaleństwo Zakupów, a w nich dostępni będą m.in. styliści i wizażyści.

(JOK, 04.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY