Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 04, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Wiadomościom" ubyło ponad 750 tys. widzów. Zyskują "Fakty" i "Wydarzenia"

"Wiadomości" na antenie Jedynki straciły we wrześniu br. rok do roku ponad 750 tys. widzów

Spośród programów informacyjnych we wrześniu br. najwięcej widzów straciły "Wiadomości" TVP 1.

Największą widownię miały "Fakty" TVN. "Fakty" we wrześniu br. śledziło w TVN średnio 2,76 mln widzów - o 121 tys. więcej niż we wrześniu ub.r. "Wiadomości" TVP 1 oglądało 2,13 mln widzów i rok do roku ubyło ich 756 tys. - najwięcej spośród wszystkich programów informacyjnych. Dla porównania w sierpniu br. "Wiadomości" straciły 514 tys. widzów (względem sierpnia ub.r.), a w lipcu - 417 tys. (względem lipca ub.r.). Widownia "Teleexpressu" też zmalała - o 567 tys., do 1,84 mln we wrześniu br.
"Wydarzenia" w Polsacie oglądało we wrześniu br. 1,887 mln widzów - o 106 tys. więcej, niż przed rokiem, a "Panoramę" w TVP 2 - 1,02 mln (o 114 tys. mniej niż przed rokiem).

Po uwzględnieniu równoległej emisji w TVP Info łączna widownia "Wiadomości" wyniosła we wrześniu br. 2,59 mln widzów, "Teleexpressu" - 2,32 mln, a "Panoramy"- 1,39 mln. 

Łączna widownia "Faktów" po uwzględnieniu równoległej emisji w TVN 24 BiS wyniosła 2,92 mln, a "Wydarzeń" - po uwzględnieniu równoczesnej emisji w Polsat News i Polsat News 2 - 2,04 mln widzów.

Dane: Nielsen Audience Measurement

(Mackuch, 04.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 04, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Prezenterzy 4fun.tv będą promować stację w nowej kampanii

(fot. 4fun Media)

Telewizja muzyczna 4fun.tv (4fun Media SA) prowadzi miesięczną kampanię reklamową wspierającą jesienną ramówkę stacji.

Kampania prowadzona jest pod hasłem "Stosunkowo najwięcej muzyki". W spotach występują m.in. prezenterzy 4fun.tv Ilona i Milena Krawczyńskie, znane jako siostry ADiHD. Kampania obejmie sieć kin Helios, nośniki reklamy zewnętrznej należące do Screen Network (spółka 4fun Media), stacje nadawcy i profile społecznościowe 4fun.tv.

(KOZ, 04.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo