Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 03, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

G.F. Darwin współpracuje z Bankiem Zachodnim WBK

Kanał G.F. Darwin tworzą Marek Hucz i Jan Jurkowski (fot. Wojciech Artyniew/„Press”)

Bank Zachodni WBK nawiązał współpracę z twórcami kanału G.F. Darwin na YouTube, reprezentowanymi przez agencję Los Videos.

Kanał G.F. Darwin tworzą Marek Hucz, dyrektor artystyczny Los Videos i Jan Jurkowski. Youtuberzy przygotują dla banku spot w ramach tworzonej przez siebie serii "Zakazane spoty Darwina" (odpowiadają za kreację i produkcję).
- W naszej obecnej kampanii zdecydowaliśmy się na współpracę z lubianymi i cenionymi youtuberami, między innymi z G.F. Darwin. Ich dotychczasowe projekty to przede wszystkim świetne poczucie humoru i pełna niezależność. Dlatego też postanowiliśmy zostawić koncepcję kreatywną w ich rękach – mówi Iwona Błońska-Orzoł, dyrektor departamentu marketingu w Banku Zachodnim WBK, ale nie podaje szczegółów dotyczących kampanii.

(IKO, 03.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 03, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Francja walczy z retuszowanymi reklamami

(fot. pixabay.com)

Od początku października we Francji obowiązuje prawo, które nakazuje informowanie o retuszowaniu fotografii wykorzystanych w reklamach.

Fotografie, które nawet w niewielkim stopniu zostały zmienione, muszą mieć informację "Photographie retouchée", czyli "zdjęcie wyretuszowane". Za niezastosowanie się do nowych przepisów grozi kara grzywny w wysokości 30 proc. kosztów powstania reklamy, ale nie mniej niż 37,5 tys. euro.


(LL, 03.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY