Temat: marketing

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Październik 02, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Gameset wypromuje gry z portfolio CDP w Polsce i za granicą

Lernestorod / pixabay.com

Agencja marketingu gamingowego Gameset nawiązała współpracę z wydawcą gier komputerowych CDP, w ramach której będzie odpowiadać za krajowe i zagraniczne działania promocyjne dla gier dystrybuowanych przez CDP.

- Cieszymy się szczególnie dlatego, że jest to pierwsza regularna współpraca między polskim dystrybutorem gier a agencją reklamową - komentuje Piotr Bombol, strategy director & partner Gameset.

Gameset zajmie się tworzeniem strategii i koncepcji komunikacji gier, przygotowywaniem materiałów promocyjnych, planowaniem i zakupem mediów, a także pozyskiwaniem partnerstw do działań crosspromocyjnych. CDP odpowiada w Polsce za dystrybucję gier wydawanych przez Activision i Blizzard (m.in. "Destiny 2", "Call of Duty", "Overwatch"). Zakres współpracy agencji z CDP obejmuje także globalne działania promocyjne dla gier z portfolio Klabater.

Gameset działa od lutego br. Pomaga klientom dotrzeć do społeczności graczy i wykorzystać potencjał gier oraz e-sportu w komunikacji marketingowej.

(IKO, 02.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: marketing

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Październik 06, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Aplikacja Onetu z nagrodą Digiday Publishing Award Europe

Zwycięzców ogłoszono podczas uroczystej gali w Londynie (fot. materiały prasowe)

Aplikacja mobilna Onetu otrzymała nagrodę Digiday Publishing Award Europe w kategorii najlepsza innowacja mobilna.

W konkursie nagradzane są najlepsze innowacje wydawnicze firmowane przez wydawców, marki, agencje i platformy technologiczne działające na rynku europejskim. O wyróżnienia w 13 kategoriach rywalizowało łącznie 46 finalistów z Europy - m.in. BBC, "The Economist", "Financial Times" oraz "The Sun".

(KOZ, 06.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY