Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 30, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

WPP wycofa się z Eurobest

Do 64. edycji konkursu Cannes Lions w 2017 r. zgłoszono ponad 41 tys. prac. (fot. Joanna Szwiling-Sagan)

Holding reklamowy WPP całkowicie wycofa się z udziału w festiwalu reklamowym Eurobest.

Branżowy serwis Adweek dotarł do korespondencji przedstawicieli WPP i firmy Ascential (organizatora Eurobest), z której wynika, że brytyjski holding zamierza wycofać się z imprezy, która w listopadzie odbędzie się w Londynie. WPP planowało zgłoszenie 117 prac do kategorii konkursowych, a także oddelegowanie na Eurobest szeregu pracowników w charakterze jurorów i prelegentów. Martin Sorrell, szef holdingu, w e-mailu wydał dyspozycję, aby ze względu na wysokie koszty anulować wszystkie zgłoszenia i udział delegatów firmy. Korespondencja wskazuje również, że WPP chce ograniczyć liczbę zgłoszeń w przyszłorocznej edycji festiwalu Cannes Lions.

(LL, 30.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 03, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

G.F. Darwin współpracuje z Bankiem Zachodnim WBK

Kanał G.F. Darwin tworzą Marek Hucz i Jan Jurkowski (fot. Wojciech Artyniew/„Press”)

Bank Zachodni WBK nawiązał współpracę z twórcami kanału G.F. Darwin na YouTube, reprezentowanymi przez agencję Los Videos.

Kanał G.F. Darwin tworzą Marek Hucz, dyrektor artystyczny Los Videos i Jan Jurkowski. Youtuberzy przygotują dla banku spot w ramach tworzonej przez siebie serii "Zakazane spoty Darwina" (odpowiadają za kreację i produkcję).
- W naszej obecnej kampanii zdecydowaliśmy się na współpracę z lubianymi i cenionymi youtuberami, między innymi z G.F. Darwin. Ich dotychczasowe projekty to przede wszystkim świetne poczucie humoru i pełna niezależność. Dlatego też postanowiliśmy zostawić koncepcję kreatywną w ich rękach – mówi Iwona Błońska-Orzoł, dyrektor departamentu marketingu w Banku Zachodnim WBK, ale nie podaje szczegółów dotyczących kampanii.

(IKO, 03.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo