WPP wycofa się z Eurobest
Do 64. edycji konkursu Cannes Lions w 2017 r. zgłoszono ponad 41 tys. prac. (fot. Joanna Szwiling-Sagan)
Holding reklamowy WPP całkowicie wycofa się z udziału w festiwalu reklamowym Eurobest.
Branżowy serwis Adweek dotarł do korespondencji przedstawicieli WPP i firmy Ascential (organizatora Eurobest), z której wynika, że brytyjski holding zamierza wycofać się z imprezy, która w listopadzie odbędzie się w Londynie. WPP planowało zgłoszenie 117 prac do kategorii konkursowych, a także oddelegowanie na Eurobest szeregu pracowników w charakterze jurorów i prelegentów. Martin Sorrell, szef holdingu, w e-mailu wydał dyspozycję, aby ze względu na wysokie koszty anulować wszystkie zgłoszenia i udział delegatów firmy. Korespondencja wskazuje również, że WPP chce ograniczyć liczbę zgłoszeń w przyszłorocznej edycji festiwalu Cannes Lions.
(LL, 30.09.2017)