Konferencja Marketing & Media Summit 2017. Trwają zapisy
(fot. Pixabay, CC0 Creative Commons)
20 listopada br. w auli Uniwersytetu SWPS odbędzie się konferencja "Marketing & Media Summit 2017 – Komunikacja w erze cyfryzacji" - poświęcona nowoczesnym formom przekazu w mediach, marketingu i biznesie
Jednodniowa konferencja poświęcona będzie przemianom, które dokonują się w dziedzinie komunikacji zarówno w wymiarze biznesowym jak i społecznym oraz nowoczesnym formom przekazu w mediach, marketingu i biznesie.
Konferencję otworzy temat: "Science fiction czy rzeczywistość – co wiemy dzięki smart data i jak tę wiedzę możemy wykorzystać". Następnie omawiane będą zagadnienia nowych kanałów komunikacji: live streaming, augmented reality, virtual reality, machine learning, robotyzacja oraz e-mail marketing. Sesja popołudniowa zostanie poświęcona tematowi "Jak być innowacyjnym, a zarazem efektywnym biznesowo".
Konferencję zamknie sesja poświęcona wiarygodności w epoce fake news.
Na konferencji wystąpią zarówno polscy, jak i międzynarodowi eksperci oraz praktycy reprezentujący środowiska mediów, nauki i biznesu.
Liczba miejsc jest ograniczona. Do końca września br. można kupić wejściówki w promocyjnych cenach. Organizatorami są SWPS oraz PR Connect.
Rejestracja i pełny program konferencji na stronie: mmsummit.pl.
(JOK, 29.09.2017)