Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  PKO BP wybierze agencje  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  PKO BP wybierze agencje  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  PKO BP wybierze agencje  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Wrzesień 29, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Konferencja Marketing & Media Summit 2017. Trwają zapisy

(fot. Pixabay, CC0 Creative Commons)

20 listopada br. w auli Uniwersytetu SWPS odbędzie się konferencja "Marketing & Media Summit 2017 – Komunikacja w erze cyfryzacji" - poświęcona nowoczesnym formom przekazu w mediach, marketingu i biznesie

Jednodniowa konferencja poświęcona będzie przemianom, które dokonują się w dziedzinie komunikacji zarówno w wymiarze biznesowym jak i społecznym oraz nowoczesnym formom przekazu w mediach, marketingu i biznesie.

Konferencję otworzy temat: "Science fiction czy rzeczywistość – co wiemy dzięki smart data i jak tę wiedzę możemy wykorzystać". Następnie omawiane będą zagadnienia nowych kanałów komunikacji: live streaming, augmented reality, virtual reality, machine learning, robotyzacja oraz e-mail marketing. Sesja popołudniowa zostanie poświęcona tematowi "Jak być innowacyjnym, a zarazem efektywnym biznesowo".

Konferencję zamknie sesja poświęcona wiarygodności w epoce fake news.

Na konferencji wystąpią zarówno polscy, jak i międzynarodowi eksperci oraz praktycy reprezentujący środowiska mediów, nauki i biznesu.
Liczba miejsc jest ograniczona. Do końca września br. można kupić wejściówki w promocyjnych cenach. Organizatorami są SWPS oraz PR Connect.
Rejestracja i pełny program konferencji na stronie: mmsummit.pl.

(JOK, 29.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.