Dział: INTERNET

Dodano: Wrzesień 29, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Męskie Granie wciąż reklamowym hitem na YouTube

(fot. screen z YouTube)

Teledysk Żywca "Męskie Granie. 2017. Męskie Granie Orkiestra – Nieboskłon" jest pierwszy w zestawieniu YouTube Ads Leaderboard za sierpień 2017 roku.

Utwór promujący koncerty z cyklu Męskie Granie został umieszczony 1 czerwca br. na kanale Męskie Granie na YouTube. Wideo ma już 5,7 mln wyświetleń. Utwór ten był liderem zestawienia też w lipcu.

Na drugim miejscu w rankingu YouTube Ads Leaderboard jest cover utworu "Kocham wolność" w wykonaniu Matheo & Damian Ukeje, który został opublikowany na kanale Allegro (seria Legendy Polskie). Na trzecim miejscu znalazł się film "Gang Świeżaków 2" z kanału Sklepy Biedronka.

Tuż za podium uplasował się film Kuchni Lidla, w którym Karol Okrasa wraz z youtuberem iluzjonistą Y przygotowywali lody.

Zestawienie YouTube Ads Leaderboard oparte jest na danych dotyczących zaangażowania użytkowników (liczba odsłon w Polsce i procentowy udział odtworzeń w ruchu płatnym w stosunku do bezpłatnego).


(IKO, 29.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: INTERNET

Dodano: Wrzesień 29, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Konferencja Marketing & Media Summit 2017. Trwają zapisy

(fot. Pixabay, CC0 Creative Commons)

20 listopada br. w auli Uniwersytetu SWPS odbędzie się konferencja "Marketing & Media Summit 2017 – Komunikacja w erze cyfryzacji" - poświęcona nowoczesnym formom przekazu w mediach, marketingu i biznesie

Jednodniowa konferencja poświęcona będzie przemianom, które dokonują się w dziedzinie komunikacji zarówno w wymiarze biznesowym jak i społecznym oraz nowoczesnym formom przekazu w mediach, marketingu i biznesie.

Konferencję otworzy temat: "Science fiction czy rzeczywistość – co wiemy dzięki smart data i jak tę wiedzę możemy wykorzystać". Następnie omawiane będą zagadnienia nowych kanałów komunikacji: live streaming, augmented reality, virtual reality, machine learning, robotyzacja oraz e-mail marketing. Sesja popołudniowa zostanie poświęcona tematowi "Jak być innowacyjnym, a zarazem efektywnym biznesowo".

Konferencję zamknie sesja poświęcona wiarygodności w epoce fake news.

Na konferencji wystąpią zarówno polscy, jak i międzynarodowi eksperci oraz praktycy reprezentujący środowiska mediów, nauki i biznesu.
Liczba miejsc jest ograniczona. Do końca września br. można kupić wejściówki w promocyjnych cenach. Organizatorami są SWPS oraz PR Connect.
Rejestracja i pełny program konferencji na stronie: mmsummit.pl.

(JOK, 29.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo