Dział: INTERNET

Dodano: Wrzesień 28, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Adblock Plus już wie, jak blokować reklamy na Facebooku

Firma Eyeo, producent systemu Adblock Plus, poinformowała, że znalazła sposób na ominięcie systemu Facebooka, który wyświetla reklamy nawet użytkownikom korzystającym z adblockerów.

Niemiecka firma wprowadziła do swojego flagowego produktu filtr, który umożliwia blokowanie reklam na Facebooku. Nowy filtr działa w przeglądarkach Chrome i Opera.
W sierpniu ub.r. Facebook wprowadził zmianę w swoim oprogramowaniu, która spowodowała, że Adblock Plus nie był w stanie odróżniać postów sponsorowanych od zwykłych.

(LL, 28.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: INTERNET

Dodano: Wrzesień 28, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Projekt Outriders zbiera pieniądze na dziennikarstwo międzynarodowe

(screen YouTube.com)

Twórcy projektu Outriders, zajmującego się dziennikarstwem międzynarodowym,  zbierają w serwisie crowdfundingowym Wspieram.to pieniądze na działalność. Do 9 listopada chcą pozyskać 79 tys. zł.

W ramach projektu dziennikarskiego Outriders publikowane są reportaże i analizy dotyczące spraw zagranicznych. Redakcja liczy 11 osób. 79 tys. zł ma umożliwić bieżące funkcjonowanie projektu i przyjęcie współpracowników. - Zamierzamy pisać głównie o Ukrainie, Ameryce Łacińskiej, Bliskim Wschodzie i Chinach. Tam będziemy szukać dziennikarzy gotowych do współpracy - mówi mówi "Presserwisowi" Jakub Górnicki, jeden z koordynatorów projektu. Zespół Outriders planuje zrealizowanie pięciu reportaży interaktywnych: "#DeepBreath" na temat smogu i zanieczyszczenia powietrza, "Granica" o wojnie na Ukrainie, "Czysta woda” o tzw. czystej energii, "Gorani" o mniejszości etnicznej z pogranicza Kosowa, Albanii i Macedonii oraz reportaż "Europejskie strefy szariatu".

Pieniądze zebrane podczas akcji crowdfundingowej mają starczyć na pół roku pracy redakcji. - Środki na dalszą działalność chcemy pozyskiwać od stałych donatorów. Nie zamierzany jednak wprowadzać płatności za dostęp do treści w naszym serwisie. Wszystkie treści będą otwarte - zapewnia Jakub Górnicki.

Akcja zbierania funduszy na Wspieram.to ruszyła 26 września. Do popołudnia 27 września zebrano 3270 zł.


(Mackuch, 28.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY