Dział: PRASA

Dodano: Wrzesień 28, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W "GW" wydanie specjalne "Magazynu Świątecznego"

Nakład "Gazety Wyborczej" z wydaniem specjalnym "Magazynu Świątecznego" wyniesie 228 tys. egz.(fot. materiały prasowe)

W najbliższą sobotę 30 września br. w "Gazecie Wyborczej" ukaże się specjalne wydanie "Magazynu Świątecznego" - "Gorąca Wyborcza na Chłodne Wieczory" (Agora).

W 52-stronicowym wydaniu specjalnym "Magazynu Świątecznego", oprócz tekstów publicystycznych i wywiadów, 12 stron zostanie poświęconych edukacji. Poza tym będą też krzyżówki i łamigłówki.

"GW" z wydaniem specjalnym "Magazynu Świątecznego" będzie kosztować 7,99 zł. (cena zwykłego wydania weekendowego to 4,49 zł).

Rozszerzone wydanie "GW" wspiera promocja w stacjach telewizyjnych (TVN, Polsat i stacje tematyczne) i radiu (Radio Złote Przeboje, Tok Fm, Radio Pogoda, Eska). Kreację kampanii przygotowała agencja Bardzo, za zakup mediów odpowiadała agencja Blue449. 

"GW" wydanie specjalne "Magazynu Świątecznego" dołączyła też m.in. 24 czerwca br. Sprzedaż tego numeru dziennika wyniosła 133 921 egz. (dane: ZKDP).

Press

(JOK, 28.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: PRASA

Dodano: Wrzesień 28, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Cezary Łazarewicz po przegranej z MDI zapowiada odwołanie do Sądu Najwyższego

(fot. pixabay.com)

Sąd Apelacyjny w Warszawie orzekł, że opublikowane w tygodniku "Wprost" artykuły Cezarego Łazarewicza na temat firmy MDI zawierały nieprawdziwe informacje i naruszały dobre imię tej firmy. Cezary Łazarewicz zapowiada odwołanie do Sądu Najwyższego.

Chodzi o teksty Cezarego Łazarewicza: „MDI i media” oraz "Znaleźć haki na ministra", opublikowane we wrześniu 2013 roku w tygodniku "Wprost". Łazarewicz określał firmę MDI jako "specjalizującą się w wywieraniu wpływu na media". 

Sąd Apelacyjny w Warszawie uznał, że posądzenie agencji MDI o postępowanie niezgodne z etyką i prawem jest bezpodstawne i nie ma odzwierciedlenia w rzeczywistości. Sąd orzekł, że MDI mają przeprosić: Cezary Łazarewicz, autor tekstów, Sylwester Latkowski, ówczesny redaktor naczelny "Wprost", i Agencja Wydawniczo-Reklamowa „Wprost” – wydawca tygodnika. Ponadto wydawca ma usunąć z cyfrowych wersji artykułów fragmenty, które sąd uznał za nieprawdziwe. Pozwani zostali też zobowiązani do wpłaty 20 tys. zł na rzecz Fundacji Dzieciom „Zdążyć z pomocą”.  

- Odwołam się od tego wyroku do Sądu Najwyższego - zapowiada Cezary Łazarewicz. Podkreśla, że nie wycofuje się z żadnych stwierdzeń, które zawarł w swoich tekstach na temat MDI. - Jestem zszokowany uzasadnieniem sądu apelacyjnego. Jak będzie trzeba, to pójdę nawet do Europejskiego Trybunału Praw Człowieka w Strasburgu - zapowiada Łazarewicz.

To kolejny wyrok w tej sprawie. W czerwcu br. Sąd Apelacyjny w Warszawie orzekł, że Cezary Łazarewicz ma przeprosić MDI za szerzenie nieprawdziwych informacji na jej temat. Sąd uznał, że dziennikarz podawał nieprawdę, mówiąc o "groźbach” i "szantażach" ze strony MDI. Dziennikarz do dziś nie wykonał wyroku sądu i nie opublikował przeprosin. - Nie wycofuję się ze stwierdzenia, że MDI groziła mi, aby zablokować publikację krytycznego artykułu na jej temat w tygodniku "Wprost" - mówi Łazarewicz.

(Mackuch, 28.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo