Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 27, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Prezes TVP pozbawił stanowisk dwóch wicedyrektorów za "The Voice of Poland"

(fot. Screen z voice.tvp.pl)

Wicedyrektor biura koordynacji programowej Telewizji Polskiej Marcin Stefaniak i wicedyrektor TVP 2 Tomasz Mazur stracili stanowiska - wynika z informacji ”Presserwisu”.

Według serwisu Dziennik.pl poszło o emisję w minioną niedzielę programu ”The Voice of Poland”. TVP 2 nie pokazał odcinka w sobotę 16 września, kiedy TVP 1 transmitował festiwal w Opolu. Zamiast tego puścił dodatkowo program w niedzielę 24 września, ale wtedy program konkurował z ”Rolnik szuka żony” - hitem Jedynki. Dziennik.pl podał, że był to pomysł wicedyrektora TVP 2 Tomasza Mazura, a zaakceptował go wicedyrektor biura koordynacji programowej Marcin Stefaniak. 

- Decyzją prezesa zostałem odsunięty od pełnienia funkcji zarządczych w biurze koordynacji programowej - przyznaje Marcin Stefaniak, który pozostaje w biurze. - Prezes ma prawo do nagradzania i karania za złe decyzje. Pewne decyzje zostały podjęte bez uzgodnienia z nim. Rozumiem jego pretensje, ale prezes też zrozumiał ferwor działań, które temu towarzyszyły - opowiada Stefaniak.

Z ustaleń "Presserwisu" wynika, że Tomasz Mazur również został odwołany (pozostaje w Dwójce), według Dziennik.pl jest zawieszony. Dyrektor TVP 2 Marcin Wolski pytany przez ”Presserwis” stwierdza tylko, że ”na temat chwilowych perturbacji się nie wypowiada”.

Marcin Stefaniak w ub.r. został pełnomocnikiem zarządu TVP ds. uruchomienia Telewizji Wyszehradzkiej, a w marcu br. – także zastępcą dyrektora biura koordynacji programowej. Wcześniej związany był m.in. z firmą producencką Rochstar.

Tomasz Mazur do TVP 2 dołączył w sierpniu ub.r. – początkowo jako kierownik redakcji filmowej, a później zastępca dyrektora anteny. W przeszłości m.in. nadzorował programy informacyjne warszawskiego oddziału TVP oraz był sekretarzem redakcji serwisów informacyjnych w TVP Info.


(KOZ, 27.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: programy telewizyjne

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 27, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Trzecia edycja "Bake off - Ale ciacho!" w TVP 2 z podobną widownią jak poprzednia

Uczestników programu "Bake off - Ale ciacho!" oceniają Michał Bryś i Krzysztof Ilnicki (screen: Bakeoff.vod.tvp.pl

Trzecia edycja talent show "Bake off - Ale ciacho!" w TVP 2 ma 1,20 mln widzów. Odcinki drugiego sezonu emitowane przed wakacjami oglądało średnio 1,27 mln.

Program "Bake off - Ale ciacho!" jest realizowany na podstawie brytyjskiego formatu "The Great Bake Off". Dwunastu uczestników, wyłonionych w drodze castingu, rywalizuje ze sobą, przygotowując wypieki. Ich pracę oceniają cukiernicy. Trzeci sezon programu emitowany jest od 11 września br. w poniedziałki o godz. 21.50 i daje TVP 2 w grupie ogólnej 10,36 proc. udziału w rynku. Liderem pasma jest Polsat (filmy) - 12,85 proc. udziału w rynku. TVN ma w tym czasie 12 proc. udziału w rynku, a TVP 1 - 4,54 proc. W grupie komercyjnej (16-49) TVP 2 ma 9,35 proc. udziału w rynku, Polsat - 15,40 proc., TVN - 13,91 proc., TVP 1 - 3,62 proc.
Dane: Nielsen Audience Measurement.  

(Mackuch, 27.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo