Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 25, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Prawie połowa młodych Amerykanów nie ogląda telewizji

Prawie połowa Amerykanów w wieku 22-45 lat nie ogląda tradycyjnej telewizji - wynika z raportu opracowanego przez agencję Hearts & Science (Omnicom).

Prawie połowa Amerykanów w wieku 22-45 lat nie ogląda tradycyjnej telewizji - wynika z raportu opracowanego przez agencję Hearts & Science (Omnicom).

Autorzy raportu z Hearts & Science wskazują jednak, że nie oznacza to, że młodzi mieszkańcy USA nie konsumują programów telewizyjnych, ale czynią to poprzez serwisy streamingowe i aplikacje mobilne. W raporcie podkreślono, że z uwagi na powyższe zmiany w modelu odbioru treści medialnych dotarcie z przekazem reklamowym do młodych Amerykanów jest bardzo utrudnione, a efektywność reklam trudna do oceniania.

(LL, 25.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 25, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Kuchenne rewolucje" ogląda średnio 2,3 mln widzów

Szesnasty sezon reality show Magdy Gessler TVN emituje od 7 września br. (fot. materiały prasowe)

"Kuchenne rewolucje" ogląda jesienią br. w TVN 153 tys. widzów mniej niż przed wakacjami.

Premierowe odcinki programu Magdy Gessler pojawiają się na antenie w czwartki o 21.30. We wrześniu br. ich średnia widownia to 2,3 mln, najwięcej widzów przyciągnął odcinek z 21 września - 2,49 mln. Podczas emisji audycji TVN pozostaje liderem pasma w grupie ogólnej i komercyjnej. W grupie ogólnej ma 17,95 proc. udziału w rynku i wyprzedza:  TVP 1 - 17,07 proc. (magazyn "Sprawa dla reportera"), Polsat - 11,06 proc. (serial "Przyjaciółki"), TVP 2 (serial "Miasto skarbów") - 3,18 proc. 
TVN jest także liderem w grupie komercyjnej (widzowie w wieku 16-49) z udziałem w rynku 24,12 proc. Mniejsze udziały mają: Polsat - 11,88 proc., TVP 1 - 7,93 proc. i TVP 2 - 3,06 proc.
Dane: Nielsen Audience Measurement.

(Mackuch, 25.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo