Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 25, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Pięć polskich agencji przystąpiło do nowo powstałej sieci agencji public affairs

CEC Government Relations, First PR, Hill & Knowlton Strategies, TBT i Wspólnicy oraz Vision Group dołączyły do międzynarodowej sieci agencji public affairs Nextlaw Global Public Affairs Network.

Platforma Nextlaw Global Public Affairs Network powstała we wrześniu br. z inicjatywy międzynarodowej sieci kancelarii prawnych Dentons. Zrzesza firmy działające w obszarze public affairs na całym świecie i zapewnia agencjom dostęp do ponad 8 tys. prawników kancelarii Dentos i ponad 25 tys. prawników z prawie 500 firm prawniczych, które są członkami Nextlaw Global Referral Network. Członkostwo w sieci jest bezpłatne i otwarte dla firm public affairs i public relations z całego świata, niezależnie od ich wielkości. Już zrzesza 60 firm w 100 krajach. 

- Świadomość potrzeby usług public affairs wśród polskich klientów wciąż jest niewielka, a duże projekty międzynarodowe często omijają nasz rynek. Liczymy, że dzięki współpracy z Nextlaw odczarujemy nasz kraj dla zachodnich kampanii i jednocześnie pozytywnie wpłyniemy na rozwój rynku public affairs w Polsce - mówi Jarosław Nyk, prezes Vision Group.


(JS, 25.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 25, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Coca-Cola reklamuje się w grze FIFA 18

(fot. Screen z Youtube)

Alex Hunter, fikcyjny bohater fabularnej wersji gry komputerowej FIFA 18, został pierwszym w historii Coca-Coli wirtualnym ambasadorem tej marki.

W popularnej grze komputerowej Hunter będzie promować napój Coca-Cola Zero Sugar. W ramach współpracy Coca-Coli i produkującej grę firmy EA Sports powstanie specjalna linia opakowań napoju (butelek i puszek) i produktów marketingowych wykorzystujących postać Huntera.

W ubiegłorocznej edycji gry FIFA Hunter promował markę Adidas. FIFA 18 będzie mieć premierę 29 września br.


(LL, 25.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo