Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 23, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

FaceAddicted odpowiada za obsługę Rockstar Energy Drink

fot. pexels.com

W drodze przetargu agencja FaceAddicted została wybrana do obsługi marki Rockstar Energy Drink (PepsiCo).

W drodze przetargu agencja FaceAddicted została wybrana do obsługi marki Rockstar Energy Drink (PepsiCo).

FaceAddicted odpowiada za obsługę w zakresie digitalu. Wcześniej wiodącą agencją dla marki Rockstar w Polsce, Turcji, Rumunii, Czechach i na Słowacji była Agencja Warszawa. Dla PepsiCo pracowała od 2014 roku (początkowo tylko w Polsce, jeszcze jako Blueberry - potem współpraca została poszerzona).

(AMS, 23.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 25, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Pięć polskich agencji przystąpiło do nowo powstałej sieci agencji public affairs

CEC Government Relations, First PR, Hill & Knowlton Strategies, TBT i Wspólnicy oraz Vision Group dołączyły do międzynarodowej sieci agencji public affairs Nextlaw Global Public Affairs Network.

Platforma Nextlaw Global Public Affairs Network powstała we wrześniu br. z inicjatywy międzynarodowej sieci kancelarii prawnych Dentons. Zrzesza firmy działające w obszarze public affairs na całym świecie i zapewnia agencjom dostęp do ponad 8 tys. prawników kancelarii Dentos i ponad 25 tys. prawników z prawie 500 firm prawniczych, które są członkami Nextlaw Global Referral Network. Członkostwo w sieci jest bezpłatne i otwarte dla firm public affairs i public relations z całego świata, niezależnie od ich wielkości. Już zrzesza 60 firm w 100 krajach. 

- Świadomość potrzeby usług public affairs wśród polskich klientów wciąż jest niewielka, a duże projekty międzynarodowe często omijają nasz rynek. Liczymy, że dzięki współpracy z Nextlaw odczarujemy nasz kraj dla zachodnich kampanii i jednocześnie pozytywnie wpłyniemy na rozwój rynku public affairs w Polsce - mówi Jarosław Nyk, prezes Vision Group.


(JS, 25.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo