Dział: PRASA

Dodano: Wrzesień 23, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Magazyn "Glamour" przeszedł relaunch

W czwartek 21 września br. w sprzedaży pojawił się odświeżone wydanie magazynu "Glamour" (Burda International Polska). Ma trzy okładki do wyboru: z Natalią Nykiel,  Joanną Jędrzejczyk i Klaudią Halz.

Relaunch magazynu został przeprowadzony na podstawie wyników badań wydawcy. W zmienionym layoucie "Glamour" ma nowe działy, m.in. Newsletter (modowe mikrotrendy) i Wellbeing (o zdrowiu).

W październikowym numerze są kupony rabatowe do wykorzystania w sklepach w całej Polsce. Magazyn liczy 236 stron i kosztuje 4,99 zł. W pierwszym półroczu br. średnia sprzedaż ogółem pisma wyniosła 37 172 egz. (dane ZKDP).

Press

(JOK, 23.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.