Dział: PRASA

Dodano: Wrzesień 23, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polskie redakcje przygotowane do relacjonowania wyborów w Niemczech

fot. Achim Melde/Bundestag.de

Polskie redakcje obszernie będą relacjonować niedzielne (24 września br.) wybory do niemieckiego Bundestagu. To jedno z najważniejszych wydarzeń politycznych tego roku.

W niedzielę o godz. 18 TVN 24 i TVN24 BiS wyemitują specjalne wydanie "Faktów z zagranicy". Dodatkowo w TVN24 BiS o 20 będzie kolejne wydanie "Faktów z zagranicy", a o 21 program "Niemcy wybierają". W Niemczech są reporterzy TVN Arkadiusz Wierzuk oraz Alicja Rucińska.

Polsat News 2 od godziny 17 do 21 będzie miał specjalne wydanie programu "To był dzień na świecie". Audycja w godz. 17-18.50 pojawi się na antenie Polsat News. Sytuację w Niemczech na bieżąco będą relacjonować korespondent stacji w Berlinie Tomasz Lejman i reporter Maciej Stopczyk.

Audycję "Niemcy wybierają" przygotowuje Polskie Radio. Będzie emitowana jednocześnie w Jedynce, Trójce i Polskim Radiu 24 w niedzielę od 18 do 19. Polskie Radio w stolicy Niemiec będzie mieć korespondenta Waldemara Maszewskiego i dziennikarkę naczelnej redakcji publicystyki międzynarodowej Agatę Kasprolewicz.

RMF FM do Niemiec wysyła Adama Górczewskiego, obecnie reportera rozgłośni w Poznaniu, a wcześniej korespondenta w Berlinie. Dla Radia Zet wybory relacjonować będzie, oprócz korespondenta stacji Wojciecha Hernesa, także Łukasz Konarski, który od czwartku jest w Berlinie. Newsroom Grupy Radiowej Time nie wysyła dziennikarza do Niemiec.

W Radiu Tok FM w niedzielę w godz. 18-20 Agnieszka Lichnerowicz będzie komentować wybory w Niemczech razem z zaproszonymi europosłami, dziennikarzami, analitykami i korespondentami z Berlina.

"Gazeta Wyborcza" dostarcza czytelnikom informacje o wyborach w Niemczech już od poniedziałku 18 września. Na miejscu jest dwóch korespondentów: Bartosz T. Wieliński i Michał Kokot oraz operator działu wideo Piotr Wójcik. W sobotnim "Magazynie Świątecznym Gazety Wyborczej" pojawią się teksty politologa Klausa Bachmana i Steffena Möllera. "Dziennik Gazeta Prawna" wybory w Niemczech 2017 uczynił tematem okładkowym w czwartkowym wydaniu. Korespondentem "DGP" jest Łukasz Grajewski. W "Tygodniku Powszechnym" z 20 września br. tekst "Zdecyduje ten trzeci" Grzegorza Szymanowskiego z Berlina był otwarciem działu Zagranica. W numerze planowanym na 27 września br. ukaże się komentarz powyborczy.

W niedzielę wieczór wyborczy na Wyborcza.pl poprowadzi Roman Imielski, a w studiu Wyborcza.pl pojawią się m.in. z Agnieszka Łada z Instytutu Spraw Publicznych, były wiceminister spraw zagranicznych Paweł Kowal i europosłanka Róża Thun.

Plany newsroomu WP dotyczące wyborów w Niemczech opierają się na pracy specjalistów od polityki zagranicznej - Jarosława Kociszewskiego i Oskara Górzyńskiego, oraz współpracy z Deutsche Welle.

Onet będzie miał sekcję dedykowaną wyborom. Portal wysłał do Niemiec Jonasza Jasnorzewskiego wraz z operatorem wideo.

(Mackuch, JM, KOZ, JOK, 23.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: PRASA

Dodano: Wrzesień 23, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Magazyn "Glamour" przeszedł relaunch

W czwartek 21 września br. w sprzedaży pojawił się odświeżone wydanie magazynu "Glamour" (Burda International Polska). Ma trzy okładki do wyboru: z Natalią Nykiel,  Joanną Jędrzejczyk i Klaudią Halz.

Relaunch magazynu został przeprowadzony na podstawie wyników badań wydawcy. W zmienionym layoucie "Glamour" ma nowe działy, m.in. Newsletter (modowe mikrotrendy) i Wellbeing (o zdrowiu).

W październikowym numerze są kupony rabatowe do wykorzystania w sklepach w całej Polsce. Magazyn liczy 236 stron i kosztuje 4,99 zł. W pierwszym półroczu br. średnia sprzedaż ogółem pisma wyniosła 37 172 egz. (dane ZKDP).

Press

(JOK, 23.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo