Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 22, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Świadomość istnienia nowych telewizji naziemnych rośnie bardzo wolno

36 proc. telewidzów z dostępem do internetu wie o poszerzeniu oferty naziemnej telewizji cyfrowej o cztery nowe kanały – wynika z badania MEC zrealizowanego w połowie września br. W styczniu br. było to 33 proc.

Na uruchomionym w 2016 roku ósmym multipleksie naziemnym nadają cztery kanały: Zoom TV, który wystartował 25 października (Cable Television Networks & Partners), nadająca od 9 listopada Nowa TV (Grupa ZPR) oraz Metro (Discovery) i Wirtualna Polska (Grupa Wirtualna Polska), które zadebiutowały 2 grudnia.

O nowych kanałach naziemnych nie słyszało 45 proc. badanych. W styczniu br. ten odsetek był wyższy - 52 proc. Wśród odbiorców naziemnej telewizji o nowych stacjach wie blisko połowa (49 proc.) respondentów.

Jak zauważa MEC, w porównaniu z początkiem br. poprawiła się rozpoznawalność marek nowych telewizji naziemnych. Najwyższy wskaźnik rozpoznawalności ma Nowa TV (Grupa ZPR) - 41 proc. (wzrost z 33 proc. w styczniu br.). Dalej są: Metro – 39 proc. (wzrost z 28 proc.), telewizja WP – 33 proc. (wzrost z 26,8 proc.) i Zoom TV – 32 proc. (wzrost z 24,4 proc.). Żadnej z wymienionych nie zna 38 proc. badanych.

MEC zrealizował badanie metodą CAWI na próbie 1,5 tys. polskich internautów w połowie września br.

(KOZ, 22.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 23, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nowość Polsatu "Supermodelka Plus Size" ma 1,54 mln widzów

fot. materiały prasowe Polsatu

"Supermodelka Plus Size", nowy reality show Polsatu, ogląda średnio 1,54 mln widzów. W czasie emisji programu nadawca jest wiceliderem rynku.

"Supermodelka Plus Size" na antenie Polsatu jest od 6 września br. - w środy o godz. 20.40. Uczestniczki programu, które noszą ubrania w rozmiarze minimum 42, walczą o tytuł supermodelki. Ocenia je jury, w którym zasiadają m.in. projektantka mody Ewa Minge i Rafał Maślak, mister Polski 2014, model i bloger. Do tej pory wyemitowano trzy odcinki. Najwięcej widzów przyciągnął pierwszy - 1,71 mln.

Podczas emisji reality show Polsat jest wiceliderem w grupie ogólnej z udziałem w rynku 10,77 proc. Lepszy wynik ma TVP 2 - 21,23 proc., która w tym paśmie emituje serial "Na dobre i na złe". Mniejszy udział mają TVN - 9,85 proc. i TVP 1 - 7,65 proc.

Polsat jest także wiceliderem grupy komercyjnej (widzowie w wieku 16-49) z udziałem 14,32 proc. Liderem jest TVP 2 - 17,29 proc., a mniejszy udział mają TVN - 11,86 proc. i  TVP 1 - 6,04 proc.  

Dane: Nielsen Audience Measurement.  

(Mackuch, 23.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo