Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 22, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nationale-Nederlanden rusza z kampanią „Oczami matki”

Reklama ubezpieczenia dla dzieci, które może być alternatywą lub uzupełnieniem dla szkolnych ubezpieczeń NNW (fot. print screen)

Nationale-Nederlanden w piątek 22 września rozpoczyna kampanię „Oczami matki”, w której reklamuje ofertę ubezpieczeniową od skutków nieszczęśliwych wypadków dzieci.

Kampania obejmie działania w internecie (Player.pl, ipla.pl, YouTube oraz Facebook). Za kreację kampanii odpowiada DDB&tribal. Planowanie i zakup mediów realizuje PHD Media Direction i Audience Network. Wszelkie działania reklamowe zaplanowane są do końca listopada br.

(AM, 22.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 23, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

FaceAddicted odpowiada za obsługę Rockstar Energy Drink

fot. pexels.com

W drodze przetargu agencja FaceAddicted została wybrana do obsługi marki Rockstar Energy Drink (PepsiCo).

W drodze przetargu agencja FaceAddicted została wybrana do obsługi marki Rockstar Energy Drink (PepsiCo).

FaceAddicted odpowiada za obsługę w zakresie digitalu. Wcześniej wiodącą agencją dla marki Rockstar w Polsce, Turcji, Rumunii, Czechach i na Słowacji była Agencja Warszawa. Dla PepsiCo pracowała od 2014 roku (początkowo tylko w Polsce, jeszcze jako Blueberry - potem współpraca została poszerzona).

(AMS, 23.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY