Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 22, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nationale-Nederlanden rusza z kampanią „Oczami matki”

Reklama ubezpieczenia dla dzieci, które może być alternatywą lub uzupełnieniem dla szkolnych ubezpieczeń NNW (fot. print screen)

Nationale-Nederlanden w piątek 22 września rozpoczyna kampanię „Oczami matki”, w której reklamuje ofertę ubezpieczeniową od skutków nieszczęśliwych wypadków dzieci.

Kampania obejmie działania w internecie (Player.pl, ipla.pl, YouTube oraz Facebook). Za kreację kampanii odpowiada DDB&tribal. Planowanie i zakup mediów realizuje PHD Media Direction i Audience Network. Wszelkie działania reklamowe zaplanowane są do końca listopada br.

(AM, 22.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.