Dział: INTERNET

Dodano: Wrzesień 22, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Marek Kowal po prawie 17 latach odchodzi z Onet-RAS Polska

Marek Kowal był m.in. dyrektorem operacyjnym Grupy Onet (fot. materiały prasowe Onet-RAS Polska)

Z Grupą Onet-RAS Polska rozstaje się group data officer Marek Kowal – dowiedział się "Presserwis".

Nasze informacje o odejściu Marka Kowala potwierdza Agnieszka Odachowska, dyrektor komunikacji korporacyjnej Grupy Onet-RAS Polska. – Postanowił on podjąć nowe wyzwania poza grupą – informuje Odachowska.

Marek Kowal do Onetu trafił w 2001 roku. Był m.in. dyrektorem IT. W latach 2008-2014 jako wiceprezes zasiadał w zarządzie spółki DreamLab. W sierpniu 2014 roku został dyrektorem operacyjnym Grupy Onet, a w październiku 2015 roku awansował na stanowisko group data officera.


(KOZ, JM, 22.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: INTERNET

Dodano: Wrzesień 22, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Facebook wprowadzi więcej przejrzystości w reklamach politycznych

”To może być najważniejszy krok, jaki podejmujemy" - powiedział Mark Zuckerberg podczas swojej czwartkowej, wieczornej relacji na żywo na Facebooku, gdzie zapowiedział wprowadzenie większej transparentności do reklam politycznych pojawiających się w serwisie.

Zuckerberg w swoim wystąpieniu, które transmitował na żywo za pośrednictwem wideo w serwisie Facebook stwierdził, że reklamy polityczne zamieszczane w sieci nie są regulowane w takim samym stopniu jak te, które pojawiają się w mediach tradycyjnych (takich, jak telewizja czy radio). W tej sytuacji użytkownicy internetu nie mogą być pewni, że widzą te same reklamy co inni.

"Planujemy wprowadzić na Facebooku jeszcze większe standardy transparentności" - powiedział.

"Korzystający z reklam nie tylko będą zobowiązani wskazać, jaka strona zamówiła emisję komunikatu. Oprócz tego, użytkownicy będą mogli również zobaczyć stronę reklamodawcy i wszystkie komunikaty, które trafiają do odbiorców wewnątrz Facebooka" - dodał Zuckerberg i zobowiązał się, że Facebook będzie wprowadzał w życie zmiany w nadchodzących miesiącach. Mają one stanowić "nowy standard" dla reklam politycznych pojawiających się w serwisie.

Koncern Zuckerberga był krytykowany za umożliwienie korzystania z tzw. "ciemnych postów", które umożliwiają reklamodawcom na Facebooku wyświetlanie reklam bez widocznego dla użytkownika połączenia ze źródłem.

Wraz z ogłoszeniem nadchodzących zmian w serwisie, szef Facebooka poinformował, że udostępni Kongresowi treści ponad trzech tysięcy reklam będących częścią rosyjskiej kampanii informacyjnej, która miała wywierać wpływ przed wyborami prezydenckimi w Stanach Zjednoczonych w zeszłym roku.

(PAP, 22.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo