Dział: RADIO

Dodano: Wrzesień 22, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Siła muzyki" Radia Zet w telewizji, kinie, internecie i na bilboardach

fot. materiały prasowe

Radio Zet prowadzi kampanię wizerunkową pod hasłem "Siła muzyki".

Kampania rozpoczęła się od outdooru. Cytaty zamieszczone na billboardach i autobusach (m.in. "Napędzamy świat muzyką", "Po prostu chcę, żebyś mnie słuchał") nawiązują do spotu, który będzie emitowany w telewizji i kinach. Działania reklamowe obejmą także portale i serwisy tematyczne. Koncentrują się wokół roli radia w naszym życiu.
Kreację kampanii przygotowała agencja Isobar, za zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia. Eurozet nie podaje, jak długo potrwa kampania.

(KOZ, 22.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.