Dział: RADIO

Dodano: Wrzesień 22, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Siła muzyki" Radia Zet w telewizji, kinie, internecie i na bilboardach

fot. materiały prasowe

Radio Zet prowadzi kampanię wizerunkową pod hasłem "Siła muzyki".

Kampania rozpoczęła się od outdooru. Cytaty zamieszczone na billboardach i autobusach (m.in. "Napędzamy świat muzyką", "Po prostu chcę, żebyś mnie słuchał") nawiązują do spotu, który będzie emitowany w telewizji i kinach. Działania reklamowe obejmą także portale i serwisy tematyczne. Koncentrują się wokół roli radia w naszym życiu.
Kreację kampanii przygotowała agencja Isobar, za zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia. Eurozet nie podaje, jak długo potrwa kampania.

(KOZ, 22.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: RADIO

Dodano: Wrzesień 23, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

”Wieczorne rozmowy” o alkoholizmie wracają do Antyradia

(fot. WerbeFabrik / Pixabay.com)

Do Antyradia po blisko dwuletniej przerwie wraca audycja ”Wieczorne rozmowy” Krzysztofa Dowgirda.

Program Dowgirda, decyzją kierownictwa rozgłośni, spadł z ramówki Antyradia z końcem 2015 roku. ”Kilka dni temu dowiedziałem się, że jestem za mało rock&rollowy dla tej stacji!!!” – pisał wówczas na Facebooku Krzysztof Dowgird.

Od weekendu ”Wieczorne rozmowy” ponownie będą nadawane w Antyradiu (w niedziele od 22 do 24). To autorski program, w którym Krzysztof Dowgird – alkoholik, trzeźwy od 27 lat (tak sam siebie określa) rozmawia ze słuchaczami o ich osobistych doświadczeniach związanych z problemami alkoholowymi.

”Wieczorne rozmowy” powstały w 1993 roku. Przez ponad siedem lat były nadawane w Radiu Kolor, a przez kolejne trzy w Radiu Tok FM. W 2004 roku program trafił do Radia 94, które później przekształcono w Antyradio.

(KOZ, 23.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo