Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 22, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP 1 z reklam wokół opolskiego festiwalu uzyskała mniej niż w poprzednich latach

(fot. pixabay.com)

Wpływy TVP 1 z reklam przy transmisji z Festiwalu Piosenki Polskiej w Opolu były w br. najniższe od lat – wynika z analizy domu mediowego MullenLowe MediaHub.

Z danych cennikowych Nielsen Audience Measurement (nie obejmują rabatów) wynika, że przychody reklamowe przy transmisji z tegorocznej edycji imprezy, która odbyła się w Opolu 15-17 września br., wyniosły 4,6 mln zł. "W niektórych przypadkach reklamy oglądało dwa razy mniej widzów niż sam program" – zauważa Michał Bakalarczyk, ekspert rynku telewizyjnego z MullenLowe MediaHub.
W br. na niskim poziomie utrzymywała się cena spotów przy festiwalu. Ich średni koszt wyniósł 29,9 tys. zł, czyli najmniej w analizowanym okresie (lata 2012 - 2017).
TVP 1 uzyskała z reklam przy koncertach w 2016 roku 6,8 mln zł, w 2015 roku – 5,2 mln zł, w 2014 roku – 6,4 mln zł, w 2013 roku – 8,6 mln zł, a w 2012 roku – 6 mln zł.
54. Krajowy Festiwal Piosenki Polskiej w Opolu oglądało w TVP 1 i TVP Polonia średnio 2,13 mln widzów, o 357 tys. mniej niż w ub.r.

(KOZ, 22.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.