Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 22, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Azja Express" w TVN ma pół miliona widzów mniej niż rok temu

(fot. Screen z Youtube)

"Azja Express", reality show TVN, ogląda w nowym sezonie pół miliona widzów mniej niż rok temu. Dotychczas program przyciągał średnio 1,21 mln widzów.

Odcinki drugiego sezonu reality show "Azja Express" TVN emituje w środy o 21.30. Dotychczasowe trzy odcinki oglądało średnio 1,21 mln widzów, co dało stacji 10,46 proc. udziału w rynku. Najwięcej widzów miał odcinek z 20 września - 1,28 mln. 

W porze emisji programu TVN ma 10,46 proc. udziału w grupie ogólnej. Liderem pasma jest TVP 2 ("Na dobre i na złe") - 13,14 proc. Polsat ("Supermodelka Plus Size") ma 9,33 proc. udziału, a TVP 1 ("Wielki test") - 6,54 proc. 

W grupie komercyjnej (16-49) TVN jest liderem rynku z udziałem 14,59 proc. Dalej są: Polsat - 12,84 proc., TVP 2 - 10,56 proc., TVP 1 - 5,16 proc.

W okresie od 7 do 21 września 2016 roku pierwszy sezon „Azja Express” oglądało średnio 1,74 mln widzów. 

Dane: Nielsen Audience Measurement.

(Mackuch, 22.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 22, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP 1 z reklam wokół opolskiego festiwalu uzyskała mniej niż w poprzednich latach

(fot. pixabay.com)

Wpływy TVP 1 z reklam przy transmisji z Festiwalu Piosenki Polskiej w Opolu były w br. najniższe od lat – wynika z analizy domu mediowego MullenLowe MediaHub.

Z danych cennikowych Nielsen Audience Measurement (nie obejmują rabatów) wynika, że przychody reklamowe przy transmisji z tegorocznej edycji imprezy, która odbyła się w Opolu 15-17 września br., wyniosły 4,6 mln zł. "W niektórych przypadkach reklamy oglądało dwa razy mniej widzów niż sam program" – zauważa Michał Bakalarczyk, ekspert rynku telewizyjnego z MullenLowe MediaHub.
W br. na niskim poziomie utrzymywała się cena spotów przy festiwalu. Ich średni koszt wyniósł 29,9 tys. zł, czyli najmniej w analizowanym okresie (lata 2012 - 2017).
TVP 1 uzyskała z reklam przy koncertach w 2016 roku 6,8 mln zł, w 2015 roku – 5,2 mln zł, w 2014 roku – 6,4 mln zł, w 2013 roku – 8,6 mln zł, a w 2012 roku – 6 mln zł.
54. Krajowy Festiwal Piosenki Polskiej w Opolu oglądało w TVP 1 i TVP Polonia średnio 2,13 mln widzów, o 357 tys. mniej niż w ub.r.

(KOZ, 22.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo