Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 21, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Kuba Wojewódzki" w TVN zaczyna jesień od ponad 900 tys. widzów

(fot. Archiwum Press)

Show "Kuba Wojewódzki" w TVN ogląda średnio 936 tys widzów.

Talk-show "Kuba Wojewódzki" wrócił po letniej przerwie do ramówki TVN. Pierwszy odcinek wyemitowano we wtorek 5 września br. o 22.30. Po trzech tygodniach emisji program jest wiceliderem w grupie ogólnej z udziałem w rynku 10,67 proc. Pierwszy jest Polsat z udziałem 12,71 proc., trzeci TVP 2 - 9,56 proc., a czwarty TVP 1 - 5,04 proc. W grupie komercyjnej program Wojewódzkiego ma 13,54 udziału w rynku. Ustępuje Polsatowi (17,21 proc.), a wygrywa z TVP 2 (6,67 proc.) i TVP 1 (3,16 proc.).
Dane: Nielsen Audience Measurement.


(Mackuch, 21.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 21, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP zwalnia szefów biura reklamy

W biurze reklamy Telewizji Polskiej stanowiska stracili dyrektor Maciej Radkiewicz i jego zastępcy: Danuta Orzeł, Wojciech Kowalczyk i Krzysztof Wawro. Jak się dowiedzieliśmy, pełniącą obowiązki dyrektor biura została Ewelina Czuba.

Maciej Radkiewicz kierował biurem reklamy TVP od końca czerwca ub.r. Według serwisu ”MMP24”, który pierwszy poinformował o odwołaniu Radkiewicza, jednym z głównych powodów rozstania z nim jest rozbieżność stanowisk szefa biura reklamy i zarządu TVP co do telemetrii. Przed nominacją na dyrektora Radkiewicz pracował w biurze reklamy telewizji publicznej jako szef zespołu ds. sponsoringu sportowego, a następnie jako zastępca dyrektora biura reklamy ds. współpracy z oddziałami terenowymi spółki. Wcześniej w Polsat Media był kierownikiem ds. sprzedaży bezpośredniej i regionalnej. Był też szefem biura reklamy TV Biznes i kierował sprzedażą reklam w Radiu Kolor.
Z ustaleń "Presserwisu" wynika, że stanowiska stracili także zastępcy dyrektora biura reklamy TVP: Danuta Orzeł, Wojciech Kowalczyk i Krzysztof Wawro.
Danuta Orzeł została zastępcą dyrektora biura reklamy ds. handlowych w sierpniu ub.r. Wcześniej była związana m.in. z Polsat Media i TV Puls. W biurze reklamy TVP w latach 2007-2009 była kierownikiem zespołu ds. sprzedaży.
Wojciech Kowalczyk do biura reklamy TVP jako wicedyrektor ds. strategii produktu dołączył wiosną ub.r. Przed przyjściem do TVP był szefem marketingu i sprzedaży w Modern Times Group. Przez dziewięć lat pracował w firmie Atmedia, m.in. jako dyrektor marketingu.
Z kolei Krzysztof Wawro w przeszłości także był związany z biurem reklamy TVP – jako wicedyrektor ds. ekonomiczno-finansowych. W TVP pracował w latach 2004-2012. Do telewizji publicznej wrócił w kwietniu ub.r. na stanowisko zastępcy dyrektora TVP 1 ds. finansowych, następnie trafił do biura reklamy jako wicedyrektor.
Ewelina Czuba, która - według naszych ustaleń - została pełniącą obowiązki dyrektor biura reklamy TVP, związana jest z nim od 2004 roku. Najpierw była handlowcem, od 2008 roku menedżerem jednego z zespołów, a w 2011 roku wicedyrektorem ds. reklamy i sponsoringu. Kilka tygodni temu wróciła z urlopu wychowawczego.
Biuro prasowe TVP nie odpowiedziało na nasze pytania o zmiany w biurze reklamy.
We wczorajszym wydaniu "Presserwisu" informowaliśmy o dużych obniżkach cen reklam w TVP - nawet 50-procentowych w przypadku bloku przed wieczornymi "Wiadomościami" TVP 1.

(KOZ, 21.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo