Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter

Dział: INTERNET

Dodano: Wrzesień 20, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Microsoft wprowadza system oznaczania fake newsów

Microsoft w przeglądarce Bing wprowadza narzędzie Fact Check, które ma ostrzegać przed nieprawdziwymi informacjami pojawiającymi się w sieci. Opublikowane newsy, które zostaną uznane za nieprawdziwe, mają być oznaczane.

Dla użytkowników przeglądarki Bing w praktyce oznacza to, że po wpisaniu danej frazy w wyszukiwarkę przy niektórych wynikach pojawi się informacja, iż dana treść została sprawdzona pod względem wiarygodności przez organizacje Snopes lub Politifact. Wyświetli się też adnotacja informująca, czy dana informacja jest fałszywa, czy prawdziwa.
Od kwietnia 2017 roku system ostrzegania przed fałszywymi informacjami wprowadził Google. Możliwość oznaczania informacji fikcyjnych mają także amerykańcy użytkownicy Facebooka. Facebook zapewnia, że udostępni tę funkcję całej Europie.

(AM, 20.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: INTERNET

Dodano: Wrzesień 22, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Marek Kowal po prawie 17 latach odchodzi z Onet-RAS Polska

Marek Kowal był m.in. dyrektorem operacyjnym Grupy Onet (fot. materiały prasowe Onet-RAS Polska)

Z Grupą Onet-RAS Polska rozstaje się group data officer Marek Kowal – dowiedział się "Presserwis".

Nasze informacje o odejściu Marka Kowala potwierdza Agnieszka Odachowska, dyrektor komunikacji korporacyjnej Grupy Onet-RAS Polska. – Postanowił on podjąć nowe wyzwania poza grupą – informuje Odachowska.

Marek Kowal do Onetu trafił w 2001 roku. Był m.in. dyrektorem IT. W latach 2008-2014 jako wiceprezes zasiadał w zarządzie spółki DreamLab. W sierpniu 2014 roku został dyrektorem operacyjnym Grupy Onet, a w październiku 2015 roku awansował na stanowisko group data officera.


(KOZ, JM, 22.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo