Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 20, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W konkursie SAR Effie Awards 2017 przyznano 85 nominacji

85 kampanii otrzymało nominacje do nagród w tegorocznej edycji konkursu SAR Effie Awards.

Do konkursu SAR Effie Awards 2017 zgłoszono 219 prac w 24 kategoriach, czyli o 11,5 proc. więcej, niż w ub.r. Spośród zgłoszonych kampanii jury przyznało 85 nominacji w 22 kategoriach. Najwięcej, bo aż po siedem nominacji, jury przyznało w kategoriach Branded content i Dobra konsumenckie, a po sześć nominacji w kategoriach: Finanse, Launch/relaunch, Uroda i pielęgnacja. W kategoriach Limited budget oraz Turystyka i podróże jury nie wyróżniło żadnych kampanii.

Najwięcej nominacji otrzymały agencje mediowe: Zenith (11), Mediacom Warszawa i MEC (9), a spośród agencji reklamowych: Ogilvy & Mather (7), Saatchi & Saatchi IS (6) oraz Gong, Just i Grey Worldwide Warszawa (po 5). Wśród klientów najwięcej nominacji otrzymała Grupa Żywiec (4).

Kampanie zgłoszone w tegorocznej edycji konkursu oceniało 104-osobowe jury pod przewodnictwem Adama Pieńkowskiego, dyrektora generalnego McDonald’s Polska. Najlepsze pod kątem skuteczności działań komunikacyjnych kampanie poznamy 23 października podczas gali Effie w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie.


(AMS, 20.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 20, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

CBA ma się zabrać za spółkę zajmującą się kampanią "Sprawiedliwe sądy"

Kancelaria premier Beaty Szydło złożyła zawiadomienie do CBA w sprawie okoliczności powstania spółki Solvere, zajmującą się kampanią "Sprawiedliwe sądy" - poinformował portal Onet.pl.

Solvere w połowie sierpnia br. podpisała z Polską Fundacją Narodową umowę dotyczącą realizacji internetowej odsłony kampanii „Sprawiedliwe sądy”. Firma ma za swoja pracę otrzymać 240 tys. zł.
Spółka została utworzona przez Piotra Matczuka i Annę Plakwicz, którzy od lat są związani z Prawem i Sprawiedliwością. Matczuk był szefem Centrum Informacyjnego Rządu, natomiast Plakwicz była dyrektorką departamentu obsługi medialnej CIR.
CBA ma się zająć nie pracą Solvere przy realizacji rządowej kampanii o sądach, ale okolicznościami powstania agencji. Została ona bowiem zarejestrowana 16 maja br., czyli na sześć dni przed datą, kiedy Piotr Matczuk i Anna Plakwicz przestali pracować w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów. CBA sprawdza, czy nie zostały naruszone przepisy zakazujące urzędnikom prowadzenia działalności gospodarczej i posiadania więcej niż 10 proc. udziałów w spółkach prawa handlowego.

(AMS, 20.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY