Dział: RADIO

Dodano: Wrzesień 19, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kantar Media: wszystkie grupy radiowe zwiększyły w sierpniu wpływy z reklam

(fot. pixabay.com)

W sierpniu br. cennikowe wpływy reklamowe rozgłośni monitorowanych przez Kantar Media urosły o 13,7 proc. w porównaniu z sierpniem ub.r.

Z danych Kantar Media, które nie uwzględniają rabatów, wynika, że największe przychody z reklam miała Grupa RMF, która uzyskała 188,1 mln zł, tj. o 19 proc. więcej, niż przed rokiem. Wpływy reklamowe Eurozetu wzrosły o 10,3 proc. (do 109,5 mln zł), Grupy Radiowej Agory o 24,4 proc. (do 81,6 mln zł), Grupy Radiowej Time o 1,5 proc. (do 77,5 mln zł), a Polskiego Radia o 13,1 proc. (do 62,1 mln zł).

W sierpniu br. najwięcej na reklamę w radiu przeznaczył Aflofarm, który wydał 102,4 mln zł, tj. o 12,6 proc. więcej, niż rok wcześniej. Wśród największych reklamodawców w tym medium były również: Terg, który przeznaczył 28,9 mln zł (wzrost o 13,9 proc.) i Lidl – 20,6 mln zł (spadek o 32,6 proc.).


(KOZ, 19.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: RADIO

Dodano: Wrzesień 19, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Audycja Kayah w Meloradiu zadebiutuje 4 października

Program muzyczny prowadzony przez piosenkarkę Kayah zadebiutuje w ramówce Meloradia (Eurozet) 4 października.

Eurozet potwierdził w poniedziałek tym samym informacje ”Presserwisu”. Według zapowiedzi Kayah w autorskiej audycji "Tu i teraz" będzie opowiadać o tym, co ją inspiruje i fascynuje – w zawodowym, jak i codziennym życiu. W programie pojawiać się mają goście i muzyka wybrana przez piosenkarkę.
Programu "Tu i teraz" słuchać będzie można w środy między 18 a 20, od 4 października br.
Meloradio, sieć licząca 19 stacji, 4 lipca br. zastąpiło Radio Zet Gold.

(KOZ, 19.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY