Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 18, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Krakowska firma promowała się ulotką z terrorystą

Firma promująca się ulotkami z podobizną terrorysty przyznała, że reklama może być bulwersująca i zrezygnowała z dystrybucji (screen ze strony Krakow.wyborcza.pl)

Krakowska firma Maksymiliana Łypaczewskiego, oferująca dostęp do telewizji, internetu i telefonu, promowała się ulotkami z wizerunkiem terrorysty.

Hasło „Z nami możesz negocjować ceny!” wraz z wizerunkiem zamaskowanego terrorysty z karabinem maszynowym pojawiło się na ulotkach krakowskiej firmy. „Wizerunek terrorysty i napis »Z nami możesz negocjować ceny!« oznacza w domyśle, że z osobami unaocznionymi na ulotce nie da się i nie należy negocjować. Natomiast my jesteśmy skłonni do negocjacji. Każdy klient, który do nas przyjdzie może u nas negocjować cenę, formę usługi” - próbował tłumaczyć logikę tego pomysłu Maksymilian Łypaczewski, w rozmowie z serwisem Krakow.wyborcza.pl.
Łypaczewski przyznał, że reklama "dla niektórych osób może być bulwersująca". I zapewnił, że w związku ze skargą jednej z osób, do których trafiła kontrowersyjna ulotka, wstrzymuje ich dystrybucję.

(IKO, 18.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 18, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Cannes Lions i ONZ będą współpracować

Organizatorzy festiwalu reklamowego Cannes Lions poinformowali, że podczas jego przyszłorocznej edycji zostanie wprowadzona nowa kategoria konkursowa - Sustainable Development Goals Lions.

W ramach nowej kategorii nagradzane będą projekty marketingowe wspierające inicjatywy, których celem jest zrównoważony rozwój na świecie. Planowane jest przyznanie aż 17 nagród. Partnerem tej części festiwalu będzie Organizacja Narodów Zjednoczonych. Wszystkie dochody z opłat zgłoszeniowych do nowej kategorii zostaną przekazane na rzecz projektów wspierających zrównoważony rozwój realizowanych pod egidą ONZ.

(LL, 18.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY