Dział: PRASA

Dodano: Wrzesień 18, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Gazeta Polska Codziennie" z dodatkiem śląskim

(fot. Screen z Youtube)

"Gazeta Polska Codziennie" (Forum SA) uruchomiła piąty dodatek regionalny - przeznaczony dla województwa śląskiego.

Press

Pierwszy raz dodatek z gazetą na Śląsku był dystrybuowany 15 września br. Ma cztery strony, ukazuje się w każdym wydaniu dziennika (od poniedziałku do soboty). Szefem dodatku jest Mariusz Urbanke.

Wprowadzeniu dodatku towarzyszy kampania reklamowa w prasie internecie i telewizji. To piąty dodatek regionalny "GPC" - po łódzkim, mazowieckim, pomorskim i dolnośląskim.


(JM, 18.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: PRASA

Dodano: Wrzesień 18, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

G+J chce wycofać się z Holandii

(fot. pixabay.com)

Grupa wydawnicza Gruner + Jahr chce wycofać się wkrótce z kolejnego zagranicznego rynku, sprzedając swoje biznesy w Holandii – ujawnił serwis ”Meedia”.

Według serwisu hamburskie wydawnictwo prowadzi rozmowy w sprawie sprzedaży holenderskiego oddziału (jego nakładem ukazują się m.in. "Glamour", "National Geographic", "Quest" i "Vogue") z funduszem inwestycyjnym Axos MidCap. Ten ostatni pod koniec ub.r. przejął hiszpańskie portfolio G+J.

G+J od kilku lat realizuje strategię wycofywania się z zagranicznych rynków. Wydawnictwo należące do koncernu Bertelsmann w ub.r. sprzedało swoje biznesy w Hiszpanii i Austrii, a wcześniej wycofało się m.in. z Polski, Serbii i Słowenii (w 2013 roku) oraz Chorwacji i Indii (2014), a także z Włoch (2015).

(LL, 18.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo