Temat: radio

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 16, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W wieku 55 lat zmarł twórca agencji Kolle Rebbe

Stefan Kolle (fot. screen z YouTube)

Zmarł Stefan Kolle, jeden z najbardziej cenionych niemieckich kreatywnych, współzałożyciel agencji Kolle Rebbe.

Jak poinformowała hamburska agencja w swoim serwisie internetowym, Kolle zmarł niespodziewanie w wieku 55 lat. Założona przez niego w 1994 roku firma jest obecnie jedną z największych agencji reklamowych w Niemczech. Zatrudnia 250 osób, a do jej klientów należą m.in. Lufthansa, Netflix i Audi.

(LL, 16.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: radio

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 18, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Onet-RAS Polska wstrzymuje emisję reklam "Sprawiedliwe sądy"

(fot. Screen z Youtube)

Onet-RAS Polska wstrzymuje w swoich mediach kampanię "Sprawiedliwe sądy" i przyznaje, że jej treść jest niezgodna z zasadami i wartościami Grupy. Kampania w ogóle nie ukaże się w mediach Agory i "Dzienniku Gazecie Prawnej". W poniedziałek 18 września br. sprawą kampanii zajmie się Państwowa Komisja Wyborcza. 

Jak potwierdziła "Presserwisowi" Anna Godzon z biura prasowego PKW, w poniedziałek komisja zbierze się, aby ocenić, czy są podstawy do zbadania finansowania kampanii. Wniosek w tej sprawie złożyła Nowoczesna, która podejrzewa, że w tym przypadku mogło dojść do złamania ustawy o partiach politycznych i ich finansowaniu. Tymczasem kampania "Sprawiedliwe sądy" objęła reklamę zewnętrzną, telewizję, internet, social media oraz prasę.

Po fali krytyki ze strony przedstawicieli wymiaru sprawiedliwości, dziennikarzy i polityków z kampanii zdecydowała się wycofać Grupa Onet-RAS Polska. "Zatrzymaliśmy emisję, ponieważ potwierdzenie realizacji kampanii było błędem. Treść kampanii nie jest zgodna z zasadami i wartościami Grupy Onet-RAS Polska (...). Szczerze żałujemy popełnionego błędu" - poinformowała "Presserwis" Agnieszka Odachowska, dyrektor komunikacji korporacyjnej Grupy Onet-RAS Polska. Odachowska zapewniła, że przychód z wyemitowanej kampanii zostanie przekazany na rzecz organizacji lub instytucji, które bronią wolności słowa. 

Spoty kampanii "Sprawiedliwe sądy" od 9 września br. emituje Polsat. "W porannym paśmie łączonym pojawiają się one także w Polsat News" - informuje Marcin Szaniawski, marketing & PR director Polsat Media Biuro Reklamy. Te same spoty emitowane są również stacjach grupy TVN oraz w Telewizji Polskiej. TVP i TVN nie odpowiedziały jednak na nasze pytanie dotyczące ich emisji.

W internecie kampania prowadzona jest w wyszukiwarce Google (np. jako sponsorowane linki przy haśle "sprawiedliwe sądy"), jako promowany trend i promowane posty na Twitterze (hashtag #sprawiedliwesady). Kampania pojawia się też w serwisach Grupy Interia. 

"Kampania nie ukaże się w mediach Agory" - poinformowała tymczasem Malwina Kaźmierska, specjalista ds. komunikacji korporacyjnej Grupy. Krzysztof Jedlak, redaktor naczelny „Dziennika Gazety Prawej”, podaje, że reklama nie ukaże się również w "DGP". W poniedziałek 11 września br. reklamy pojawiły się w prasie prawicowej: "Tygodniku do Rzeczy", "Sieciach Prawdy" i "Naszym Dzienniku".

Kampania "Sprawiedliwe sądy", zorganizowana przez Polską Fundację Narodową, ruszyła 8 września br. PFN nie odpowiedziała na pytanie "Presserwisu" o szczegóły mediaplanu kampanii. Maciej Świrski, członek zarządu PFN, na spotkaniu z dziennikarzami pytany o zakres działań reklamowych odmówił podania szczegółów, ponieważ "chce zaskoczyć przeciwników".


(Mackuch, KOZ, JOK, JM, 18.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo